Sporthoj Umeå

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
Jag såg er allt utanför MAX E4 på väg hem från garaget nyss, synd att styrlagret är åt helvete, får dra åt den hela tiden :huvet (annars hade jag nog hängt på)
undra om de beror på den skeva bromsskivan eller "kastvindarna" underifrån som gör att hojen lättar lite då och då :3freak ja ni förstår säkert va jag menar :D
Ja.. eller båda delarna..:crash

Imorrn då? Kajen kl 18:00 blir de bra?
Vem kommer?
 
Last edited:

Haggwe

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
CBR929
Blev en tur själv idag. Man jag kommer till kajen imorgon kl 18:00 om det inte regnar enligt smhi så är det risk för det.
 

KomaN

Hopplös?
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Umeå
Hoj
Hayabusa
Jaaa nu börjar man bli yr i nattmössan så det är väl bara fälla in årorna och invänta john blund. :trött

Är det bara väder imorrn så tror jag säkert det blir lite tokerier, det brukar ju ha en förmåga med att sluta på det sättet om jag känner till dom inblandade.

Btw fick en "Fuck You, I drive a Yamaha"-tröja igår av min "kompis" Håkan, kanske bara ska stå på kajen och posera med den sen kör vi vadslagning hur länge det tar innan glåporden och handgemäng infinner sig. :näsblod
 

D_fox

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Umeå
Hoj
R6:a -06
Medans det fortfarande är sol idag...är d nån som hänger med ut å köra kl 12?
 

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Skulle kunna hänga med en kort sväng(börjar jobba 14.00:näsblod ) Ifall det nu inte blir något heroiskt tempo :D
 

KomaN

Hopplös?
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Umeå
Hoj
Hayabusa
Kan tyvärr inte åka mer er nu, har lite annat att ta tag i men som sagt är det väder ikväll så hakar jag nog på.
 

mhh

Tummen mitt i handen
Gick med
25 Feb 2008
Ort
Luleå,
Hoj
Yamaha R1 -05
Tänkte jag skulle slänga in en fråga här.. Är på väg söderut och tänkte höra om det finns något tips på vägval ifrån Umeå till Sundsvall (vilket är delmål 1)? Har följande väg hittils http://tinyurl.com/6fmozt
 

KomaN

Hopplös?
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Umeå
Hoj
Hayabusa
mhh tyvärr är ju som bekant hela västerbotten ett enda stort potthål och en skam för vägverket. Men jag har snappat upp i någon annan tråd att vägen nedanför Ö-vik mot sollefteå ska vara riktigt rolig och i BRA skick. :tummenupp

Men å andra sidan blir det ju längre och jag kan inte svara för hur vägen tillbaka ut mot E4:an ser ut, man kanske får sota för det roliga man hade just innan. :huvet
 

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
mhh tyvärr är ju som bekant hela västerbotten ett enda stort potthål och en skam för vägverket. Men jag har snappat upp i någon annan tråd att vägen nedanför Ö-vik mot sollefteå ska vara riktigt rolig och i BRA skick. :tummenupp

Men å andra sidan blir det ju längre och jag kan inte svara för hur vägen tillbaka ut mot E4:an ser ut, man kanske får sota för det roliga man hade just innan. :huvet

Sollefteå - kramfors (riksväg 90) är katastrof... annars är ju övik - sollefteå rätt bra väg, men skulle tro att de blir en omväg på runt 6-8mil
 

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Satan, kom självklart hem en timme försent :näsblod Ingen som ska ut och köra runt 20 eller kanske blev ni med lite tur fördröjda?:gnissla
 

KomaN

Hopplös?
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Umeå
Hoj
Hayabusa
Skytt du måste ju förstå att arbete eller liknande saker kommer i andra hand, kajen är ju prio #1. :tungan

I övrigt kan ju dagen sammanfattas med: KAKKAAAAAAAAAAAAAAAA :D
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
Nu har Mange gått på semester så om nån ska ut o busa så ring eller skriv här så är jag fett på

Ska vi köra i morgon på kvällen eller?
 

Mobster

Posör?
Gick med
1 Jul 2007
Ort
Umeå
Hoj
Gammel XR600, KTM 990SM
"Så vart ska vi åka då?" :tungan

Tycker vi åker till Bygdsiljum så alla får hälsa på den fina påfågeln (Pavo cristatus som den tydligen heter på latin :tummenupp ) :D

Nu har Mange gått på semester så om nån ska ut o busa så ring eller skriv här så är jag fett på

Ska vi köra i morgon på kvällen eller?

hur långt kan du åka på KTM:en utan o bli lam i röven? :va tänkte om det inte bara blir bus då bus e lika med bakhjulåka.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top