Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maverick_ou812 skrev:Kanon! Då är det en sån jag ska ha!
Var, när och framförallt hur beställer man en?
En mindre viktig fråga, vad kostar hela kalajset? Levererat o klart?
Läste förresten att det fanns 12000 reggade medlemmar på SH så det bör väl inte vara så svårt att få ihop ett knippe?
Och sist men inte minst, får man vill norpa en slogan eller är dom skyddade? Har läst några klockrena! Ibland känns det onödigt att uppfinna hjulet.
*mangan* skrev:Jag vill också ha en...![]()
Swedie skrev:japp... snart. om det visas intresse nog. Ska iaf ta o skicka ut de jag har. Har hittills skickat ut alla utom några få som ska lämnas personligen...
nej.. därför att det kan bli problem med andra som kanske har det namnet du vill använda. vill inte att det ska ske. Det hände denna omgången.. skapade endast halvkaos. Det tillåts ej...H4 skrev:Tror att man får skriva en slogan.
Men du Swedie, kan man skriva något annat namn istället för nicket?
Det var en Streetfighter-tröja du betalde för. Den ordern förs över till nästa omgång istället.vfr orre skrev:Eftersom jag betalade in stålar till en annan tröja (lite sent) så kanske dom stålarna kan annvändas till nästa beställning av sh-tröjor![]()
Om möjlighet finns![]()
Swedie skrev:Det var en Streetfighter-tröja du betalde för. Den ordern förs över till nästa omgång istället.
Vill haSwedie skrev:en Sporthoj.com-tröja med kick, kantika loggan, slogan och Sporthoj.zom på armen.
Hygglo skrev:Tröjexperten SWEEDIE.....OM man vill ta bort en text från tröjan man har beställt (och fått) hur gör man då? thinner? kniv? sax? fråga tryckeriet nästa gång du ska dit är du snäll.....
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |