Sporthoj tröjor

kan man fortfarande beställa? när är sista beställningsdag?
/mvh erik

beställa?

kan man inte beställa nu? så det är ingen ide att skicka en beställning om man vill ha den i juni slutet av juli? :confused:

nu har iaf jag beställt och betalat 1 tröja så får vi se om jag får nån, hoppas, hoppas.... :)

jag vill ochså beställa, om det fortfarande går, hur mycket kostar en och nån bild vore inte sitta helt fel :)

EHH!!!!!!!!!! kan inte fixxa fram pengar tills på måndag, kommer det komma en ny chans att beställa?

Tänkte sätta in stålars ikväll, men jag kommer fan inte på vad det ska stå på tröjan! :huvet

/Linus

Nu har jag åsså beställt en tröja med egen slogan
Hoppas att Large räcker till min volumiösa kropp

Hmm, nu har jag beställt och betalat i sista sekund.
I brist på fantasi blev det en klassiker som slogan. Det är således jag och alla volvoraggare som åker runt med den här texten där bak! :3freak

/Linus

edit: Hoppas det var ok att jag lånade bilden... :7peta

Bifogat

• troja.jpg
    troja.jpg
    25.4 KB · Visningar: 65
Last edited:
Och jag gjorde en beställning igår....och ska betala idag :yoparty
Tror det är 2 år sen jag köpte SH-tröja :va

början av juli är det mest troliga. de ska tryckas innan juli då de går på semester hela juli.

Swedie skrev:
2255045 början av juli är det mest troliga. de ska tryckas innan juli då de går på semester hela juli.

Vad bra. Vad är det nu en T-shirt kostar? Extra text på ryggen kostar mer?

Nej jag visste inte vart jag skulle leta..

EDIT;

Någon här som dessutom vet om man kan hitta något program på nätet som kan göra om ord/meningar till HippHipps "Svenska för nybörjare"-uttal?

Jag vill nämligen ha "Jättesnabb motorcyklist" fast á la "Svenska för nybörjare" på min SH-tshirt. Hur löser man det ? Lyckas inget vidare på egen hand tycker jag. :3freak

Last edited:
Tjabba!
Äre helt kört att beställa en tröja nu?

Back