Jag fick min tröja igår, visst den var ok och så men min text ja ville ha nere fanns ej, och vid beställningen hade ja bett att om det skulle vara något problem skulle dom hört av sig innan tryckning så ja kunde ändra text alternativt kanske skippa köp av tröjan..
men ja hade ju inte hört något från nån så ja trodde ju att den skulle vara som ja beställt den men nope,
Därav lämnade ja ett meddelande till den ansvariga och då var det ju inte bara jag minsann som var missnöjd eller fått feltryck mm mm
Då blir man ju lite fundersam å irriterad varför det är så dåligt anordnat, ja ja det verkar allafall som ja inte är själv med missnöjet..
Tycker lite synd om er med text som saknades mitt i en mening
men ja hade ju inte hört något från nån så ja trodde ju att den skulle vara som ja beställt den men nope,
Därav lämnade ja ett meddelande till den ansvariga och då var det ju inte bara jag minsann som var missnöjd eller fått feltryck mm mm
Då blir man ju lite fundersam å irriterad varför det är så dåligt anordnat, ja ja det verkar allafall som ja inte är själv med missnöjet..
Tycker lite synd om er med text som saknades mitt i en mening
Last edited: