Sporthoj Skellefteå.

Fearless skrev:
2108311 Någon som funderat på att någon gång ta förarlicens. Själv tänkte jag försöka fixa det. Såg att NRS har en kurs 13-14 maj. Ingen härifrån som känner sig sugen?? Skulle vara roligt om man fick med sig någon härifrån så kan man dra ner gemensamt. :confused:

Jora, flera ggr varje vår. Men jag tror inte att jag har tid i år heller...

Leffe skrev:
2108393 Jora, flera ggr varje vår. Men jag tror inte att jag har tid i år heller...
Skärpning nu mannen. Ta sig en licens va? ;)

Om inte annat är de mycke hojåkning andra dagen. Prova-på-rejs osv, mycke skojjigt är det!

2wheelsRlife skrev:
2106219 Hoppas det regnar i morron peppe!!!!

Skoja bara Peppe. . . . hoppas så klart du får ta en tur med viffern. . . . .
å hoppas att vi syns på vägarna strax. . . . :tummenupp

Hoppas alla har det bra och att jag inte behöver bli sist ut med hojen. . . . :näsblod
Hörru Ubbe... Jag tror inte du behöver vara orolig...
Du hinner nog före mig :(
Grattis till alla glada hojåkare som kört förbi mitt hus i helgen, men vill ni göra mig lite glad kan ni ju åtminstone stanna av och låta mig köra lite oxå. :hihi
Hur som helst.
Vi ska ha en träff på klubben Måndag 1 Maj kl:18.00 angående Vårmässan.
Alla snälla hojåkare som möjligtvis kan hjälpa till att ta ett litet pass under vårmässan ombedes komma förbi och visa deltagarskap.
Annars får man stå där själv hela helgen och föröka göra lite gott ifrån sig :)
Hur som helst så är det ju kaffe nu på onsdag kl 20.00 och alla hojåkande är givetvis hjärtligt välkommna.
/Mattias

2wheelsRlife skrev:
2106219 Hoppas det regnar i morron peppe!!!!

Skoja bara Peppe. . . . hoppas så klart du får ta en tur med viffern. . . . .
å hoppas att vi syns på vägarna strax. . . . :tummenupp

Hoppas alla har det bra och att jag inte behöver bli sist ut med hojen. . . . :näsblod

Varför skulle du bli sist ut med hojen? Håller du på att modifiera R1:an eller :confused:

Först turen..

Nice med SOL!!!!

Vaknade lördag morrgon och kände luman gassa... På med kläderna och ut för att skruva, tur man inte rev mer i höstas.

Kontentan: först 10 milen avklarade :yoparty :banana

Hare gött.........

fiat600 skrev:
2111166 Nice med SOL!!!!

Vaknade lördag morrgon och kände luman gassa... På med kläderna och ut för att skruva, tur man inte rev mer i höstas.

Kontentan: först 10 milen avklarade :yoparty :banana

Hare gött.........
ABSTINENS!!!!!!
Satan... måste köra hoj snarast...

Abstinens...

Ja, instämmer med matte... nu börjar det rycka i gasargenerna;)
Såg att Domi var ute å gasade idag å det gjorde ju inte saken bättre....

P.S. Har ni sett att farbror blå har ny civilbil??
Mörkgråaktig V70 där Regnumret börjar på X.... har inte sett hela regnumret tyvärr...

/R

R1_master skrev:
2113809 Ja, instämmer med matte... nu börjar det rycka i gasargenerna;)
Såg att Domi var ute å gasade idag å det gjorde ju inte saken bättre....

P.S. Har ni sett att farbror blå har ny civilbil??
Mörkgråaktig V70 där Regnumret börjar på X.... har inte sett hela regnumret tyvärr...

/R

Själv har jag kört mig less, får nog lugna mig så jag har suget kvar till sommaren... :7peta

Nu hoppas jag att vi får se lite hojar på kubben ikväll.
Kaffe kl 20.00.
Vill gärna öka på abstinensen lite till :huvet

Hörde även att det skulle regna imorgon samt komma snöblandat på fredag. :banana :banana :banana

Angående Mc-centrum så är det sålt och verksamheten ligger nere. En nystart är väl på gång, vet dock inte när.

Fasen blir inte nåt hoj åka närmaste veckan. Har börjat projektera med hojen... bygger om både fram och bakdel till ZX7R.. Och dessutom har ena framgaffelbenet börjat läka olja, Och kopplingen börjat slira.. Så nog har man skruvning ett tag :3freak ... jaja för bilder kan ni ju kika in på www.teamrackel.com

Soooool

Halloj alla glada sporthojsägare! Äntligen har man klivit ut ur idet & kännt på solens varma strålar. Detta innebär att nu e det ääääääntligen HOJDAGS! :banana Tjohoooooo
Tog första turen i tisdags, dock en kortis bara fram & tillbaks till moröbacke. GUuuuuud så härligt! Nu finns det hopp om liv! :Bugar
E det nån som ska ut idag månne? Just nu e det väl inte så varmt men det blir väl varmare! Det e väl provkörning på E-son idag oxå....lr!?
Nä nu blir det käka lite & påbörja denna underbart soliga dag! See ya´ all!

Hoj allihopa!

Då har man varit en sväng på E-son å spöat på lite gamm´ Hondor.
Hjälpt till med inkörningen lite :D
Inte blev man ju mindre sugen på att köra efter man varit där.... :4skrika
06:ans Blade var ju inte så trött i alla fall :rolleyes:

Jo, jag såg dig BadGirl gasandes efter pojkarna norrut vid brandstationen.
Träffade Markus på E-son oxå, har han hunnit säga att han bytte hoj när han var där. Det var ju kul. Han blev så eggad på en ny. :tummenupp

Ni får ta och akta er för en grön zx9r i sommar,nu är brorsans turbobygge klart och han var och bänkade den i piteå igår.Det blev 254,7 bakhjulshästar :yoparty

Brännström skrev:
2124337 Ni får ta och akta er för en grön zx9r i sommar,nu är brorsans turbobygge klart och han var och bänkade den i piteå igår.Det blev 254,7 bakhjulshästar :yoparty

Tjenare Brännström

Din bror ville rejsa med mig förra sommarn men tyckte att min hoj var för slö att rejsa mot.. :) :näsblod
och då gick inte zx9r:en riktigt bra hörde jag.. gick varm eller vad det nu var.. :confused:

Hoppas han svänger förbi här i Jörn nån gång :gnissla

Horn1 900 skrev:
2124356 Tjenare Brännström

Din bror ville rejsa med mig förra sommarn men tyckte att min hoj var för slö att rejsa mot.. :) :näsblod
och då gick inte zx9r:en riktigt bra hörde jag.. gick varm eller vad det nu var.. :confused:

Hoppas han svänger förbi här i Jörn nån gång :gnissla

Hehe jasså?det lär ju inte gå att köra fort i kurvor med turbon,man får väll hoppas att han tare lungt i sommar! :)
Det har jag inte hört nånting om vad jag minns men nog kan det likväl vara så :D
Vet man vem du är?

Back