Rondellen
Beach 08?? beer 08 ;)
Fearless skrev:Kan de möjligligen vara billackerare.. En vild chansning![]()
Ja, det stog ju kanske där. Men men, även den sämste kan ju göra misstag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fearless skrev:Kan de möjligligen vara billackerare.. En vild chansning![]()
Bara det är uppehåll så kör vi.Ride2Wheels skrev:Tjena!
blir det nån träff imorrn om nu regnhelvetet ger upp nån gång i såna fall skulle jag nog kunna fixa dit några rejsers.
Fearless skrev:spöregn i ske-hamn och mer på väg, drar mot stan.. regnar det där nu eller?? tror man stannar hemma och degar istället![]()
Fearless skrev:Sista körningen för mig, synd att vädret inte var de bästa. Drar vidare till Umeå nu. Ska se om deras tisdagskörningar kan mäta sig med våran onsdagskörning.
Som sagt. Var ju på tiden att de hände nått mellan åkarna i stan och onsdagsträffen blev ju kanon![]()
Tackar för mig, och kör inte åt h-vete de sista gångerna nu, så ses vi nog nästa sommar förhoppningsvist.
Sen en sista sak. Skulle ju vara nice med en liten avslutning då det blir aktuellt. kanske samlas på klubben, dricka en bärs och grilla. Aja ni hittar nog på något. Glöm bara inte att skriva det i tråden.
/ O
Hört rykten om att d ske va surströmings kalas på klubben den 27/8 Kanske ska kolla upp om d passar? Så kan vi ju dra ihop lite folk, ladda grillarnaFearless skrev:Sista körningen för mig, synd att vädret inte var de bästa. Drar vidare till Umeå nu. Ska se om deras tisdagskörningar kan mäta sig med våran onsdagskörning.
Som sagt. Var ju på tiden att de hände nått mellan åkarna i stan och onsdagsträffen blev ju kanon![]()
Tackar för mig, och kör inte åt h-vete de sista gångerna nu, så ses vi nog nästa sommar förhoppningsvist.
Sen en sista sak. Skulle ju vara nice med en liten avslutning då det blir aktuellt. kanske samlas på klubben, dricka en bärs och grilla. Aja ni hittar nog på något. Glöm bara inte att skriva det i tråden.
/ O
låter nice d är så himla sugen på en MACKA,miis skrev:Hört rykten om att d ske va surströmings kalas på klubben den 27/8 Kanske ska kolla upp om d passar? Så kan vi ju dra ihop lite folk, ladda grillarnaÅ styra upp tillställningen lite
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT