Sporthoj Skellefteå.

Tror ni man kan haka på med en servicebuss :confused: på race? :P Kan ju ladda den med min thunderRocket.

Rätt tragist ändå för att den här staan ska visst ha ganska mycke sporthojjar men man ser nästan inte till nån ? Enda gångerna man kan misstänka att de finns nån mer är när man just har varit ute, ställt in hojjen i garaget, och kommer upp i lägenheten DÅ hör man nån mer som är ute !!

verbal-vtr skrev:
Rätt tragist ändå för att den här staan ska visst ha ganska mycke sporthojjar men man ser nästan inte till nån ? Enda gångerna man kan misstänka att de finns nån mer är när man just har varit ute, ställt in hojjen i garaget, och kommer upp i lägenheten DÅ hör man nån mer som är ute !!

Då är det ju bra om nån styr upp det hela.

Nån av r-hojsfröknarna i schtaan som ska med till Midlanda 28-29 maj?

Leffe skrev:
Nån av r-hojsfröknarna i schtaan som ska med till Midlanda 28-29 maj?

Det lät ju jävligt nice...men man jobbar ju som vanligt :mad:
Trevligt med en liten "skellet" tråd. Måste hålla med föregående talare om att det är en hel mass hojar ute när man själv är ute på en promenad eller e hemma i lägenheten....men inte fan e det så många man möter när man e ute & kör. Kanske vi skall göra ett ryck i helgen & dominera gatorna!? Nån som sett nåt väder!? Ser ni ett gäng sjukt matchande hojar/ställ (silver-svart) som e ute & tok kör så e det vi! 2 R1or 2 hondor & en kawa! Så haka på vet ja! :tummenupp

Föresten...
Garageplats?
Skulle det inte vara roligt om vi var ett gäng som hyrde ett spothojsgarage någonstans i centrum.
Om det är någon som vet av nått eller är intresserade av slå sig ihop och söka efter nått så kan ni ju skriva in det här i tråden eller pm:a mig.
Jag vet att Nypan och Lindfors var och kollade på ett mitt i centum men dom tyckte att det var för dyrt för ca 80kvm.
Allt veror ju på hur mång vi är samt utformningen på lokalen.
Jag tycker själv att ca 250-350kr/mån är en lagom kostnad för en mekplats.
Tja ni får väll fundera.

Last edited:
Matterunken skrev:
Föresten...
Garageplats?
Skulle det inte vara roligt om vi var ett gäng som hyrde ett spothojsgarage någonstans i centrum.
Om det är någon som vet av nått eller är intresserade av slå sig ihop och söka efter nått så kan ni ju skriva in det här i tråden eller pm:a mig.
Jag vet att Nypan och Lindfors var och kollade på ett mitt i centum men dom tyckte att det var för dyrt för ca 80kvm.
Allt veror ju på hur mång vi är samt utformningen på lokalen.
Jag tycker själv att ca 250-350kr/mån är en lagom kostnad för en mekplats.
Tja ni får väll fundera.

Vi har letat hela vintern utan att hitta ngt.. Det verkar vara stor brist på lokaler här.. Den där 80m2 lokalen saknade golvbrunn så det var ju lite synd.
Det finns däremot 600m2 på atorp, som gick att dela upp i 100m2. Hyran skulle blir 5000:-/100m2 om jag inte minns helt fel. Så skulle man hitta 10 st intresserade eller ännu fler så skulle det ju kanske funka.

Jag delar gärna min plats under Kioskpiraten med någon.
Garaget som sådant är ju redigt stort, men platsen inte så stor.
Rymmer lätt 2 hojar + lite mekning iaf. Sen kan man meka på andra ställen i garaget oxå. Det är jäkligt välutrustat.
Kostar bara 175:- per näsa och månad om nån vill dela det med mig.
SKicka PM!

Ja du Olle, vad ska vi oreggade nissar ta oss till? Och Leffe?
Fast borta emot Drängs kanske det inte finns så många tut-tut-bilar?

olaking skrev:
Vad hände med Crille?

Edit: Hoppas det inte var så farligt.
Crille blåste av kågevägen nästan närmast stan i höstas.
Han hade tur som överlevde, men han är fortfarande på umeå lassarett
och rehabiliterar sig.
Förlamad från bröstet och ner.
Tänker ofta på hur hemskt det måste ha varit/är för hans flickvän samt 2åriga dotter.
Det gör väll förhoppningsvis så att man tänker till en extra gång innan man gör den där lite extra vågade omkörningen
Mina komdorelanser till dom drabbade. /Mattias.

Matterunken skrev:
och rehabiliterar sig.
Tänker ofta på hur hemskt det måste ha varit/är för hans flickvän samt 2åriga dotter.
Det gör väll förhoppningsvis så att man tänker till en extra gång innan man gör den där lite extra vågade omkörningen

Okey, det var tråkigt att höra.
Ta det lungt där ute.

Matterunken skrev:
och rehabiliterar sig.

Fyfan vad tragiskt tycker synd om han och hans flickvän/dotter :(
Var det han som kört av vägen på bakhjulet? :död
Åkte bakpå min bror där på motorcykel ikväll,tror vi hade 250km/h eller nått sånt därefter som snabbast och nu då man läser det här så får man sig en rejäl tankeställare :gnissla

Mycket hojjar ute idag. Om ni inte såg nån hoj idag så måste ni vara blinda. Har kört 16 mil idag, underbart!

Fearless skrev:
Ikväll är de ju ett måste att besöka MC Centrum på söder,, 10 st Gixxers för provkörning :yoparty
Avverkade 5st av dem idag. GSX-R1000 var ju rena tourern i körställning jämfört med SP-1:an.... :hjälm

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon