Sporthoj Skellefteå

Det blev en skön sväng till skeå idag. :tummenupp
Vi stannade till på solbacken och tittade om det fanns någe roligt på yamma (nix). Bolaget fick sig också en påhälsning. Sedan drog vi en burgare på X:et innan vi gick igenom mässan. Sen bar det av hemmåt igen.

Gurkis: Sorry, jag såg inte att du frågade om tiden för avresa! Jag såg det först när vi kommit hem.. men det blir fler turer:tummenupp

ONSDAGSKÖRNING 12:de maj.

KL 18.00 på klubben.
Jaha dags för att dra igång körningarna på allvar kanske.:tuttar
Hoppas att 11 grader räcker till.
Var ut en sväng på ca 5 mil idag utan att frysa ihjäl så.:yoparty:yoparty

HAHAHAHA satan så kul, vägarna är fan imej sopade nästan överallt.

KL 18.00 på klubben.
Jaha dags för att dra igång körningarna på allvar kanske.:tuttar
Hoppas att 11 grader räcker till.
Var ut en sväng på ca 5 mil idag utan att frysa ihjäl så.:yoparty:yoparty

HAHAHAHA satan så kul, vägarna är fan imej sopade nästan överallt.

Jag är på, måste bara kolla med min bättre hälft om det går bra. Ja nu är vägarna fint sopade, bara tempen i asfalten som skall upp sen kan man ha ännu roligare

Körning imorgon?

Någon som är sugen på en sväng imorgon?

Såg att mopedgubbarna aka Trottlarna har hyrt Gocartbanan imorgon för att raca med vassa blårykare, så jag tänkte att man kan ju svänga förbi där en stund och kika lite å kanske köpa en burgare eller nått...

Jobbar hela dagen / natten idag, samma imorgon. Har en del ledighet i helgen, skulle vara kul om vi kunde ordna en runda i helgen :)

Om nån vill köra idag så kan ni ju dyka upp på ok söder 12.30-12.45, efter det drar ja mot gocartbanan en sväng sen vidare åt nått håll...
:yoparty

åh, jag är på! fast hinner inte till ok den tiden. kanske kör upp mot gokartbanan, eller ses på vägarna.

Körning lördag?

Då var faran servad å klar...
Blir det nått gäng som ska ut å åka imorrn så kan ni ju skriva här...
Jag e iaf på :)

Var ute en sväng nyss, nu är vägarna sopade och fina. Kan inte köra ikväll, nattjouren 22-08 så imorgon runt 13-14 hade vart ultimat. Barnmatning, grillning etc runt 17...

Mina affärer i Piteå sket sig men jag kör gärna dit ändå.. Gurkis har riktigt fint kokkaffe. Några som känner sig manade att ta en sväng till våra vänner i norr imorgon?

Back