Sporthoj Skellefteå

Marzz

[--O---O-->
Gick med
24 Dec 2006
Ort
Ske-å
Hoj
Fz6n
Varsh fasen är alla ??!!!?!??!?!

Han kört i stan nu i timmar och rejsat mot olika bilar, de är fullt med muskel/trimmbilar överallt i stan och vid varje rödljus möter man alltid någon som börjar varva upp motorn.:yoparty

Nu till frågan, jag körde i stan i kanske 3 timmar och inte fasen såg jag nån mc inte. Så varsh är alla ? :confused:

You´re suppose to race!:tummenupp :yoparty
 

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
R6 -01,
Varsh fasen är alla ??!!!?!??!?!

Han kört i stan nu i timmar och rejsat mot olika bilar, de är fullt med muskel/trimmbilar överallt i stan och vid varje rödljus möter man alltid någon som börjar varva upp motorn.:yoparty

Nu till frågan, jag körde i stan i kanske 3 timmar och inte fasen såg jag nån mc inte. Så varsh är alla ? :confused:

You´re suppose to race!:tummenupp :yoparty

Det är för kallt :p

Jag har ingen framfälg på hojjen för tillfället men imorn då blire en tuuur :D
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Varsh fasen är alla ??!!!?!??!?!

Han kört i stan nu i timmar och rejsat mot olika bilar, de är fullt med muskel/trimmbilar överallt i stan och vid varje rödljus möter man alltid någon som börjar varva upp motorn.:yoparty

Nu till frågan, jag körde i stan i kanske 3 timmar och inte fasen såg jag nån mc inte. Så varsh är alla ? :confused:

You´re suppose to race!:tummenupp :yoparty

USA.

Hade taenkt smaella ihop Aprilian med gat-grejjer foer att dra ut en kvaell eller so naer jag kommer hem :tummenupp Non mer som e sugen po huligera? Jag har inte rad att bli stoppad dock...
 

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Ort
SKELLEFTEÅ
Hoj
PÅ G
Varsh fasen är alla ??!!!?!??!?!

Han kört i stan nu i timmar och rejsat mot olika bilar, de är fullt med muskel/trimmbilar överallt i stan och vid varje rödljus möter man alltid någon som börjar varva upp motorn.:yoparty

Nu till frågan, jag körde i stan i kanske 3 timmar och inte fasen såg jag nån mc inte. Så varsh är alla ? :confused:

You´re suppose to race!:tummenupp :yoparty

Knäckte du många muskelbilar med DT:n eller:tuttar :D
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Skrattar sig ju less på bilar som ska rejsa med en, hittils bara haft 2 dock. Gillar skarpt at en jeppe i en bmw 320i trodde han skulle ta mig.... ja iofs han kanske menade bakifrån.
 

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Onsdagskörning.

Detta blir nog den sista onsdagskörningen för mig i sommar.
(har lillan alla kommande onsdagar)
Tänkte att vi ev kunde fara och hälsa på Mell på sjukan och kolla hur han har det?
Tror ni det kan vara ngt?
Kanske fara och fika sen?

PS:det skulle bli ganska fint enligt SMHI..... ångrar mig.... såg just att det skulle bli skitväder.
Men vi skulle väll kuna hänga lite utan hojar ifall det regnar?
Hade / Matte
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Detta blir nog den sista onsdagskörningen för mig i sommar.
(har lillan alla kommande onsdagar)
Tänkte att vi ev kunde fara och hälsa på Mell på sjukan och kolla hur han har det?
Tror ni det kan vara ngt?
Kanske fara och fika sen?

PS:det skulle bli ganska fint enligt SMHI..... ångrar mig.... såg just att det skulle bli skitväder.
Men vi skulle väll kuna hänga lite utan hojar ifall det regnar?
Hade / Matte

Får la ringa dit o höra hur det är me honom, jag o therese snäppte förbi och han mådde skit av bedövningen och var lite snurrig, borde ju gå br aom han är kryare dock.
 

drzpeppe

vfrpeppe sedan länge
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Skellefteå
Hoj
VFR 800 -99
Får la ringa dit o höra hur det är me honom, jag o therese snäppte förbi och han mådde skit av bedövningen och var lite snurrig, borde ju gå br aom han är kryare dock.

Hepp,

tyckte det lät som en bra ide' att onsdagsfolket kör förbi och hälsar på. Jag var förbi i fredags, när han låg på IVA, men just då var han inne på operation.
Kan tyvärr inte själv komma ikväll då Oskar har hemmamatch och jag ska sälja fika. Ni är mycket välkomna att komma förbi och köpa fika och smaka Biggans japanska negerbollar. De är delikata! Matchen är på Ängsvallen - fotbollsplanen i Bergsbyn bredvid Discgolfbanan och är mellan 18.00 - 20.00.

Ha de',

/Peppe
 

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -09
Hello boys!

Kan inte komma & köra ikväll då jag skall på en liten surströmmingsskiva med jobbet! Skall ni & hälsa på John så ring då & kolla med Iva först. Om han fortfarande mår som han gjorde i söndags tror jag inte han e i gagn av något besök. Skulle då inte jag vara om jag mådde så dåligt som han gjorde! Men iofs så med uppslutningen på folk vi har haft på onsdagarna så blir ni väl bara 2 pers ändå så det kanske går bra!
Mvh //T
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
:( jag blir ju så sugen på att åka hoj och att umgås med er...
Jaja *hrrm!
Jag klarar mig, har klarat mig utan hoj i nästan ett år tidigare!
*sträcker stolt på mig



Äh, fuckit.
Roligare me er.


Om det jobb jag kanske kan få igång nu funkar stannar jag, annars lämnar jag gumman här. Man måste ju leva också, inte bara vara sambo...


...Fast det är ändå kul på nåt sätt, så jag kommer fan att fortsätta försöka jobba med det jag vill tills skiten träffar fläkten.

BTW, jag hade 86% på norrlandstestet...
Var väl ok?
 

SlirDavid

Xena the warrior princess
Gick med
18 Aug 2003
Ort
Guldstaden
Hoj
Hånet 900, Yosemite Cruiser
:( jag blir ju så sugen på att åka hoj och att umgås med er...
Jaja *hrrm!
Jag klarar mig, har klarat mig utan hoj i nästan ett år tidigare!
*sträcker stolt på mig

Jag är nästan utan hoj nu. Men jag söker en ny.
Vet du vad en hoj kostar?
Jag är ute efter en ny hoj som är ganska lätt och har mycket hästkrafter och är billig. Som fungerar både på lansväg. skogen och på vintern.
Den ska helst vara röd.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top