Sporthoj Skellefteå

Matterunken skrev:
2374495 Jahapp...
Då var man tillbaka från ett bröllop i Sundborn.
Jäkligt fina hojvägar nere i dalarna... synd att man inte hade hojen där.
Jag och Rasta pratade om att börja måla om på klubben onsdag direkt efter
jobbet ca 16.30.
Alla frivilliga målare är hjärtligt välkommna att ansluta.
Vi börjar med väggarna sedan får vi se om vi hinner börja på golvet innan det blir körning 19.00.:)

Jobbar kväll i veckan så kan inte.

Ngn annan som har samma dilemma så kan vi ju kanske ta en sväng med penslarna ngn dag i veckan.

Jag dyker upp!

Matterunken skrev:
2374495 Jahapp...
jobbet ca 16.30.
Vi börjar med väggarna sedan får vi se om vi hinner börja på golvet innan det blir körning 19.00.:)

Matterunken skrev:
2374495 Jahapp...
jobbet ca 16.30.

KOmmer efter fem.

AbStineNS! Herregud, var ju flera veckor sen jag kunde puttra runt med onsdags gänget.....så tittar man på vädret för imorrn .....what the f-ck...regn! H-vete, sätt igång å dansa soldans alla nu så det bara ryker kring fötterna! På tal om abstinens....det var typ 2 dar sen man drack alkohol sist...när blir årets sporthojsfest av??

BadGirl skrev:
2378511 AbStineNS! Herregud, var ju flera veckor sen jag kunde puttra runt med onsdags gänget.....så tittar man på vädret för imorrn .....what the f-ck...regn! H-vete, sätt igång å dansa soldans alla nu så det bara ryker kring fötterna! På tal om abstinens....det var typ 2 dar sen man drack alkohol sist...när blir årets sporthojsfest av??

Drack 1 !!! UNO !!! ONE !!! EIN !!! EN !!! endaste folköl i helgen, du pratar om abstinens gifv hit en 70s wiskey!

Hej!

Off topic.
Det är så att jag å min flickvän har börjat letandet efter en lägenhet i skellefteå, detta går mkt trögt och vi undrar om de är nån som har kontakter inom bostadsbranschen och kan höra om det finns en ledig 2a, hyresrätt?

MVH// Ola

Kan PMa svar!

Rondellen skrev:
2379458 Hej!

Off topic.
Det är så att jag å min flickvän har börjat letandet efter en lägenhet i skellefteå, detta går mkt trögt och vi undrar om de är nån som har kontakter inom bostadsbranschen och kan höra om det finns en ledig 2a, hyresrätt?

MVH// Ola

Kan PMa svar!

Köp lgh istället, banken har pengar dom gärna strör ut, dessutom får ni ner hyran såpass mkt i ske-å även om ni nu bara köper en för 50 lappar.

Last edited:
Rondellen skrev:
2379458 Hej!

Off topic.

MVH// Ola

Kan PMa svar!

Ska kolla... min arbetskompis kanske ska flytta ur sin på älvsbacka....

Piteå skrev:
2381183 Blir det nån körning för er idag?
Det blir det säkert om inte regnet fullkomligen vräker ner, förstås.
Just nu ser det mulet och lite mörkt ut på sina ställen så det är möjligt att det kommer någon liten regnskur. De som har hojar gjorda av socker får väl stanna hemma...

Bifogat

• väder_ons16_8.JPG
    väder_ons16_8.JPG
    40.1 KB · Visningar: 78
Nån här i stan som har en 03:as r6:a???
Jag har lite problem med min och misstänker att det är fel i databoxen, så jag skulle behöva prova med en annan och se om det gör nån skillnad..

Vart ligger klubben riktigt?Har ni nån bestämd tid ni kör eller kommer ni överrens här om när ni ska köra?Kanske ska haka på nån dag:)

Brännström skrev:
2385791 Vart ligger klubben riktigt?Har ni nån bestämd tid ni kör eller kommer ni överrens här om när ni ska köra?Kanske ska haka på nån dag:)

Den ligger efter Torsgatan, bortanför Beijers. Den röda byggnaden som är "inbyggd" i berget typ.

Vi samlas onsdagar kl 18.30 och drar iväg kl 19.00

Sen blir det ibland körningar utöver det, oftast på helger.
Då brukar vi skriva i forumet.

Välkommen!

Japp, då har jag äntligen fått lägga en riktig repa med mooopääädään!
Hittar inga fel, går skitbra, verkar fungera.
Vad fan??:confused:
Jaja, man får väl kanske tro att alla timmar kanske till slut gett lite resultat, vad vet jag?

Roligt var det i alla fall, fanimig!

Synd att jag är borta hela nästa vecka, och om det löser sig med alla satans stöd å bidrag så blir jag borta i ett år för studier.
Hemma till bröloppet förstås...
Ja.
Det var en kort, regnig men ack så rolig endagssäsong jag fick!:tummenupp
Nu ska jag packa och fortsätta fundera hur jag ska finansiera studierna.

Skål!

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back