Sporthoj Skellefteå

Gasa

Hej! Vi är några pite och lulebor som ska ut och gasa idag och vi tänkte styra ner mot skellefteå. Jag är 98% säker på att det kommer att idkas kaffesörpling på Ainas strax efter kl 13 och framåt. Dyk gärna upp om ni känner för't. Väl mött! Dan-e

oj va skoj

Så är vi tillbaka i piteå efter några snabba mil ner till guldstaden i söder. Ainas kaffe och muffins smakade ypperligt och några tappra skelleftebor letade upp oss även om klockan var BETYDLIGT efter ett när vi väl kom fram :) Tack för en trevlig pratstund och körning. Lev å må! /Danne

Hjälp Mig!!!!!!!!!!!!

VEM KAN HJÄLPA TILL??Behöver hjälp på onsdag!!

Nu e det så här att min syster dotter skall på balen på onsdag & en bright fellow på sporthojsträffen i onsdags kom på den brighta idén att köra in dem till folkparken på hojar med en mc kortege! SNÄLLA VEM SKULLE KUNNA TÄNKA SIG STÄLLA UPP! Behöver en hel bunt.....snälla snälla...det skulle ge dem the time of their life!!!
Fyll på listan här nere! :Bugar

Therese Nyvall
Marcus Lundström
Ante Marklund
Matte Karlsson

BadGirl skrev:
2211603 VEM KAN HJÄLPA TILL??Behöver hjälp på onsdag!!

Nu e det så här att min syster dotter skall på balen på onsdag & en bright fellow på sporthojsträffen i onsdags kom på den brighta idén att köra in dem till folkparken på hojar med en mc kortege! SNÄLLA VEM SKULLE KUNNA TÄNKA SIG STÄLLA UPP! Behöver en hel bunt.....snälla snälla...det skulle ge dem the time of their life!!!
Fyll på listan här nere! :Bugar

Therese Nyvall
Marcus Lundström
Ante Marklund
Matte Karlsson

Vilken tid snackar vi då??
e det på dan eller??

Duger en skabbig "RC51 silvertape edition" och körningen är efter kl 18 står jag till tjänst.

Bifogat

• RC51_silvertape.jpg
    RC51_silvertape.jpg
    125.3 KB · Visningar: 121
Räkna med mig :) Sätt dig o ring run tpå tel.listan Terese, många som inte läser här nu så kan nog få fler på det viset.

Therese Nyvall
Marcus Lundström
Ante Marklund
Matte Karlsson
Robert Persson
Anders Swedin

Eldstorm skrev:
2211763 Duger en skabbig "RC51 silvertape edition" och körningen är efter kl 18 står jag till tjänst.

Haha Kanadensisk krom heter det juh :)

BadGirl skrev:
2211603 VEM KAN HJÄLPA TILL??Behöver hjälp på onsdag!!

Då får man ju se lite hojjar på balen, ska själv dit. Om ni ser en buick nånting från nångång och en snygg kille drägglande så är de nog jag som är avundsjuk på att ni får köra hoj haha.

Jag hoppas det är så att vi ska representera alla hojåkare i skellefteå så jag ska ta på mig mina bästa däckbrännarkläder och dyka upp med ett leende på läpparna :)

Kan nog oxå vara med, hör av dig med mera information om tid osv. Det blir ju bra uppvärmning inför onsdagskörningen iallafall :tummenupp

Therese Nyvall
Marcus Lundström
Ante Marklund
Matte Karlsson
Robert Persson
Anders Swedin
Johan Stenman

Hmmmm

Fan det hade varit kul att rulla med er,, verkar som om jag ska köra Camaro på balen.

Men med lite tur kanske jag hinner bägge *ler*

Kortegekörning Balen!!

Halloj alla glada motorcyklister! :banana
Fått ett bra gensvar inför "balen körningen"! Just nu e vi ca 10st tappra men hoppas på fler! Har ringt runt till en del & bestämt att vi träffas på mc klubben vid 17.20 snåret då de vill cruisa in på balen där vid 17.45-18 tiden! Min systerdotter e helt lyrisk! Hoppas på att alla som läser detta & kan haka på kommer! TACK SÅ HJÄRTLIGT PÅ FÖRHAND! :Bugar Vi kommer att rocka röda mattan fett!! :yoparty

MC-Kortege

Det låter ju som en riktigt frän idé !!
Så kom igen nu allihopa och var med. Alla som ska köra onsdagskörningen lite senare kan ju ta det som en liten uppvärmning.

Vi måste ju kunna bli fler än 10 stycken, se det som en kul grej :tummenupp

Vi hörs & syns :yoparty

Fan,ja som aldrig fått gå på balen så ha jag ju världens läge å få göra d.så räkna me mig då :banana

Back