Sporthoj Skellefteå

Min har vart på hela vintern, vågade inte ställa av skiten... då hade dom kanske insett att jag bara betalar 166kr månaden för halvförsäkringen :)

Nån som vet var närmaste Lidl butik finns ?

Har sökt på lidl.se men det närmaste jag hittade var i Hudiksvall, har för mej att det skall finnas i Umeå, Lycksele och Luleå. Hade tänkt köpa ett ryggskygg men vet inte hur långt jag måste åka.:va

Har ett till salu i din strl. Halvarsson - "bäst i test enligt Bike"
Skicka ett PM om du fortfarande är intresserad

Ingen som har ett ryggskydd för mig som är 175cm lång..
Köpte ett ufo ryggskydd som var för 175cm+ men det var en kota för långt. Stack upp vid nacken, så jag sålde det till kompisen men behöver ett själv!

Min har vart på hela vintern, vågade inte ställa av skiten... då hade dom kanske insett att jag bara betalar 166kr månaden för halvförsäkringen :)

Men fyfan vad billigt!Vilket bolag har du den ställt på när du fått en sån premie?Jag har min hoj på pappa och betalar 700:- månaden under sommarmånaderna halvförsäkrat.Du måste ha haft rejält flyt:tummenupp

Ingen som har ett ryggskydd för mig som är 175cm lång..
Köpte ett ufo ryggskydd som var för 175cm+ men det var en kota för långt. Stack upp vid nacken, så jag sålde det till kompisen men behöver ett själv!

Mitt ska visst passa 170-180cm.
Kan ju va värt å testa.
Det är iaf jävkigt skönt.
Kevlar å annat mojs.

2853932 Mitt ska visst passa 170-180cm.
Kan ju va värt å testa.
Det är iaf jävkigt skönt.
Kevlar å annat mojs.
Får komma förbi på någon körning i skellefteå i början av sommaren och prova. Vill gärna ha ett skönt ett som passar bra så man använder det såfort man far ut..

Så har man ändå trots allt gjort preimärturen.. Blev ju alldeles för eggad, efter att ha varit på mässdagarna i Umeå.. ( Där ytterligare pryttlar till hojen inhandlades ) :) ... Blev ju dock ingen rolig premiärtur..

Hällde ner en skvätt bränsle i hojen eftersom jag tänkte att det ändå kan vara lite. TROTS att jag lämnade den med fulltank!
Min minsta bror har nämligen en tendens att slanga ur ALLT som kan innehålla minsta droppe bensin.

Sagt och gjort.. Meeen tji fick jag. Bränsletorsk i Rönnbäcken.. :va
Härligt att påbörja MC säsongen med att traska en sisådär 3km med hojen :huvet

Slutsatsen är att brorsan måste vara en riktig j*l på att slanga som fått ur så pass mkt bränsle.

Måste komma på något oerhört bra straff :arsele
Vad kan vara ett bättre straff än att få sig en ÅKTUR :D

Måste komma på något oerhört bra straff :arsele
Vad kan vara ett bättre straff än att få sig en ÅKTUR :D[/QUOTE]

Finns det nåt tyngre än att skjuta en ickegående hoj?
Jag tror fan inte det.
Apropå straffet tror jag faktiskt på rent, jävla, fysiskt våld.
Sen kanske sno lite av hans lunchpengar tills du kan fylla tanken igen.

/j

Finns det nåt tyngre än att skjuta en ickegående hoj?

/j[/QUOTE]

Jo, skjuta en ickegående hoj som är nyvurpad, med fullt skinställ, stövlar och hjälm samt en massa småglin som frågat vad som hänt. Inte för att jag skulle ha provat det nångång.

Feeeeeeeeeeeeeeest!!!!!!!!!!!!!!

Äre fest elle?

Jag kommer hem nån gån på lördag den 7:e, åker igen lör eller sön 14-15.
Vore ju olyckligt kul om man kunde få träffa några likasinnade knäppskallar, kanske den 13:e?
Vad tror ni, ni brukar ju vara benägna att hitta festanledningar till allt, vi kan ju låtsas att sommarn är här!:yoparty

Veteranhojar är inte dyra att försäkra....:pannkyss

Har hört att det gäller veteraner i ren allmänhet.... även den mänskliga sorten :) tihi Börjar montera pumpar nu igen Peppe om du ska ha ngt gjort så går det ordna framöver.

Har hört att det gäller veteraner i ren allmänhet.... även den mänskliga sorten :) tihi Börjar montera pumpar nu igen Peppe om du ska ha ngt gjort så går det ordna framöver.

Jag är ingen veteran:mad:

Jag är en dinosaurie:arsele

Schysst med pumpen - hör av mig när det blir aktuellt.

Pussokram,

/Peppe

Jag får hem min CBR900RR nu på onsdag eller torsdag, blir att börja fighta den direkt. Var och kikade på en möjlig hojplats idag.. Hoppas!

Last edited:
Hej hej hallå. Nu är det dags att planera sommarens långturer på hoj. Min plan, förhoppning, mål är att köra ner till Nürburgring i mitten av Juli (går på långledigt 7e). Nån som är sugen att haka på?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman