magsnus
Magsnus
ingen som har nå cider eller vin till SALU??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
magsnus skrev:2482337ingen som har nå cider eller vin till SALU??
magsnus skrev:2482337ingen som har nå cider eller vin till SALU??
Ta me 2stsogoth skrev:2482347Sände dig ett privat mess tidigare, jag har en hel del vin hemma, kan ta med en flaska eller två ( eller hur många du vill ha )
ta me kjolen jag har redan ett par röda hög klackade,he heghandi skrev:2482355Jag kan svänga förbi HM och köpa en kjol och ett par högklackade till dig oxo om du vill ha din fjolla![]()
magsnus skrev:2482384Ta me 2st
Klart! Tar med 2 sånna här :
http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=2066&Butik=0&SokStrangar=
magsnus skrev:2482414fortfarande har ingen sagt en tid,är det typ vid sju tiden?
Thezz skrev:2482067Vad händer på klubben å har ni tänkt vidare på typ station 8 sen?? Måste dit och shejka äset eftersom det tydligen är tio år sen man gick ut nian... Party party!![]()
Eldstorm skrev:2488090Trevligt med en MC-fest, det var ett tag sedan sist.![]()
Själv har jag tillbringat de 2 senaste veckorna med jobb i Xining i Kina.
Det som är "hett" där på hojarna är motorskyddsbågar, gärna klädda med plåt och även textilinkädd tank, sadel och kåpor.![]()
Eller vad sägs om en riktigt clean dekaltrimmad HuangHe Honest HH110 ("Ärliga gula floden")?![]()
Eldstorm skrev:2488090Trevligt med en MC-fest, det var ett tag sedan sist.![]()
Själv har jag tillbringat de 2 senaste veckorna med jobb i Xining i Kina.
Det som är "hett" där på hojarna är motorskyddsbågar, gärna klädda med plåt och även textilinkädd tank, sadel och kåpor.![]()
Eller vad sägs om en riktigt clean dekaltrimmad HuangHe Honest HH110 ("Ärliga gula floden")?![]()
Matterunken skrev:2487319Sitter nu och börjar planera för en hejdundrande MC-FEST.
Den LÖR 28 OKT KL:19.00 öppnar portarna till festen som skall eka
länge i tidens korridorer.![]()
I och med vi planerat att ha trubadurer närvarande så kommer vi att måsta ta ett litet arvode vid porten (ca20kr).![]()
I år blir det ingen catering i och med platsbrist, men baren kommer att vara fylld till bredden med diverse läskande törstsläckare.![]()
![]()
Så fyll inte för mycket mat i magarna innan ni kommer, så att klubben får sälja några xtra slurar.![]()
Klubbens garagedel håller ju för tillfället på att stökas upp, men kommer att vara klar tills dess. Så man kan ju kalla det för nyinvigning/taklagsfest oxå.
Har vi tur kanske det blir gott om![]()
![]()
.
Vi ses där / Mattias R
ghandi skrev:2488176Anmäler mig härmed till att bli blötlagd Lördag den 28/10 -06![]()
![]()
Eldstorm skrev:2488201Don't underestimate the power of a Suzuki GP 250...
Spana in de groteska sirenerna...![]()
De blåser vilken fighter som helst av vägen när de går igång...![]()
Inget hojrelaterat i alla fall. Lite för dålig hojkultur i det landet eller åtminstone i den delen av landet.ghandi skrev:Köpt ngt skoj då?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |