Sporthoj Skellefteå

Fick kopplingsviren idag på posten.
Hinner förhoppningsvis stoppa dit den i morrn.

Jo kom gärna med förslag om i morgon, jag vågar inte tänka i långkörningsbanor.:(
Men vi borde väl kunna lösa en trevlig tur i alla fall.

Om det är väder på onsdag afton så kommer något OTROLIGT SÄLLSYNT att inträffa - jag ska lufta min CBR! :jisses :eek:

racerskalman skrev:
2341616 Om det är väder på onsdag afton så kommer något OTROLIGT SÄLLSYNT att inträffa - jag ska lufta min CBR! :jisses :eek:

BÖRJA PLUNDRA/SKÖVLA/VÅLDTA GRABBAR OCH TJEJER!!!!!!!!!! Nu jävlar är världsordningen påväg att skifta..... :D :tummenupp

racerskalman skrev:
2341616 Om det är väder på onsdag afton så kommer något OTROLIGT SÄLLSYNT att inträffa - jag ska lufta min CBR! :jisses :eek:
:tummenupp :tummenupp :tummenupp
Hallå... Det är på tiden att vi får höra ljudet från en till 600 i gänget.
Kannon:banana

Suck....

Jaha, ha ni så kul imorrn! Får inte va med då heller, drar till suomi på morgonen för att spendera helgen med släkt & vänner! :fyllisar

Vet inte vad ni andra tycker men skule vi inte haft bokat in en fest i slutet av augusti/början av september?

Skulle väl va skoj att bli full litegrann för ingen har väl festat mkt i sommar så lite soltimmar som vi haft här uppe :D

ghandi skrev:
2343925 Vet inte vad ni andra tycker men skule vi inte haft bokat in en fest i slutet av augusti/början av september?

Skulle väl va skoj att bli full litegrann för ingen har väl festat mkt i sommar så lite soltimmar som vi haft här uppe :D
Håller me dig nu måste vi supa lite(MYCKE):fyllisar

Bytte kopplingsvire i kväll:tummenupp

Blev däremot bjuden på middag hos mina föräldrar i morgon...
Får hoppas att jag kan slita mig innan 19.00.
Annars får jag väl ringa runt lite och kolla upp vars gänget drog.

Fest... Klart vi ska ha fest.... Pratade med Robban idag om en ev kräftskiva?
Tja.. vi kanske skulle ta och sätta ett datum... i början på sept?

Ännu en till skelleftebo

Skulle bara säga att jag är här nu ;)
Får jag bara hundvakt i ikväll så följer jag nog med på körningen.

Hejsan på er alla!

Tänkte bara säga hej till alla glada människor här. Nytillkommen medlem på forumet och tittade runt när jag såg denna tråd/grupp(?). Skall lägga in en presentation när jag får mer tid... (...inte här, i korrekt tråd...)

Jag tänkte ut och lufta SP-1:an i kväll i alla fall. Premiärtur utan silvertejp på SPettan..;)

Hinner tyvärr inte idag.
Brorsan är hemma från storstan och ville hitta på något efter maten.
Får väl skippa en gång då.:mad:

Då var det dig jag mötte norr om sävar i morse då.... måste ha stigit upp tidigt då ;)

BadGirl skrev:
2343600 Jaha, ha ni så kul imorrn! Får inte va med då heller, drar till suomi på morgonen för att spendera helgen med släkt & vänner! :fyllisar

Nån som ska me ut och åka på en längre dags tur idag (Torsdag)? Vi dra kl 9:30 om jag har kommit mej upp:tummenupp ! Ring om nån vill följa, ja finns på tele listan. Vi drar norrut, så om nån e sugen så e de bara att ringa. Sorry att de blev i sista stund ja skrev det :rolleyes: .

/P

Last edited:
Månadsmöte sön 6:e aug 18.00

Månadsmöte på klubben SÖN den 6 kl: 18.00.

Vi som ska flytta in i mekbås på klubben måste försöka ta sig dit.

1. Mattias R
2. Jimmy F
3. Anders S
4. Erik B
5. Johan S
6. Robert P

Givetvis får alla som vill känna sig delaktiga i klubben och är/vill bli medlem hjärtligt välkommna.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT