Sporthoj Skellefteå

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -09
....hoho

Nämen se där, Pitborna e mer aktiva på skellet tråden än självaste skelletborna!!
Trevligt att du vill med :yoparty ......men då e frågan, pallar du med i den fart vi har när vi är nere på detta "event"? :) Jag höll på att stryka med förra gången trots att jag tycker mig kunna det här med att partaja! :D
....men iofs norbottningarna är väl lite hårdare än vi västerbottningar :tungan
 

Piben

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Honda cbr 600 rr -04
Håller med, när piteborna är mer aktiva på våran egen tråd än vi själva så är det illa:)
 

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Nämen se där, Pitborna e mer aktiva på skellet tråden än självaste skelletborna!!
Trevligt att du vill med :yoparty ......men då e frågan, pallar du med i den fart vi har när vi är nere på detta "event"? :) Jag höll på att stryka med förra gången trots att jag tycker mig kunna det här med att partaja! :D
....men iofs norbottningarna är väl lite hårdare än vi västerbottningar :tungan

Vi få väl si om i pall (knappast). Vors nagerst sko vi bo? I mejn, vors sko i bocka hotellrumme? Sas sku ha fjortonhundratrettitri för å stjuss mä dit å debacks. Hä va billit.
 
Last edited:

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Vi få väl si om i pall (knappast). Vors nagerst sko vi bo? I mejn, vors sko i bocka hotellrumme? Sas sku ha fjortonhundratrettitri för å stjuss mä dit å debacks. Hä va billit.

Hör av dig till mig....
Håller på att samla ihop lite namn för en liten bokning på hostell mitticity.

Här är listan på dom som är klara för att åka ner.

1. Mattias Rönnkvist
2. Magnus Marklund
3. Therese Nyvall
4. Johan Sundbom (Pite)
5. Johan ????? (Pite)
6. Johan Eriksson
7. Hans ?????

Det är dom som jag vet redan har bokat flyg.

Sedan finns det ju dom som ska vara klara men som jag är osäker på om flyget är bokat för.

1. Jonas Nyström + Ngn polare
2. Rickard H
3. Anders Svedin
4. Kenneth ???? (Rosvik)

Sedan finns det ju ellt helt gäng med folk som säger att dom ska ner men det får väl visa sig tycker jag.
Tänkte att jag skulle bestämma ett datum för att ringa och boka boendet på så att fölk hinner snacka med mig vad sägs om 20/10 ???...

Dom flesta flyger ner fred 23/1 samt hem sön 25/1.

Rickard h skulle bo hos sin syster.
Johan e + Svedin ska bo i lght.
Jonas Nyström ska bo hos sin syster.

Vi 7 som är kvar tror jag ska hostella lite.

/Mattias 070 - 371 95 95
 

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
honda CBR900 RR-98
Hör av dig till mig....
Håller på att samla ihop lite namn för en liten bokning på hostell mitticity.

Här är listan på dom som är klara för att åka ner.

1. Mattias Rönnkvist
2. Magnus Marklund
3. Therese Nyvall
4. Johan Sundbom (Pite)
5. Johan ????? (Pite)
6. Johan Eriksson
7. Hans ?????

Det är dom som jag vet redan har bokat flyg.

Sedan finns det ju dom som ska vara klara men som jag är osäker på om flyget är bokat för.

1. Jonas Nyström + Ngn polare
2. Rickard H
3. Anders Svedin
4. Kenneth ???? (Rosvik)

Sedan finns det ju ellt helt gäng med folk som säger att dom ska ner men det får väl visa sig tycker jag.
Tänkte att jag skulle bestämma ett datum för att ringa och boka boendet på så att fölk hinner snacka med mig vad sägs om 20/10 ???...

Dom flesta flyger ner fred 23/1 samt hem sön 25/1.

Rickard h skulle bo hos sin syster.
Johan e + Svedin ska bo i lght.
Jonas Nyström ska bo hos sin syster.

Vi 7 som är kvar tror jag ska hostella lite.

/Mattias 070 - 371 95 95

Du kan ju boka in mig på d där vandrar hemmet vi bodde på, om det är där vi ska bo?? va ju som nära den fina Öl baren,haha
 

Cantona

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
GSX 1400 K2
Röjning /Städning /Planering /Kaffe

Vi har tänkt vara ö röja lite på klubben!! Lördag 14:00 alla välkomna o de med bås har närvaroplikt! :tummenupp


Jag tänkte att vi kunde planera in framtiden då också. Festtidpunkter osv.. Hur går det med hemsidan?? Behöver pengar från alla de som inte betalat. Först o främst Vinteruppställnings bågarna. Mekbåsbetalningarna sköter sig måttligt de med. Återkommer om det!

/Bolin
 

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
honda CBR900 RR-98
Vi har tänkt vara ö röja lite på klubben!! Lördag 14:00 alla välkomna o de med bås har närvaroplikt! :tummenupp


Jag tänkte att vi kunde planera in framtiden då också. Festtidpunkter osv.. Hur går det med hemsidan?? Behöver pengar från alla de som inte betalat. Först o främst Vinteruppställnings bågarna. Mekbåsbetalningarna sköter sig måttligt de med. Återkommer om det!

/Bolin

Tja,du ska få vinterförvarings pengarna nästa helg:tummenupp
 

Cantona

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
GSX 1400 K2
Vinterförvaringsplats!!!

:tuttar HALLÅ!!

Vi har för närvarande EN PLATS FÖR VINTERFÖRVARING AV MOTORCYKEL kvar... Kostar 1000 kronor o kravet är medlemskap! Kolla med era vänner o annat patrask för vi behöver fylla klubben!!! :yoparty

Pm:a mig för mer info!

/Bolin
 

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Håller på att samla ihop lite namn för en liten bokning på hostell mitticity.

Här är listan på dom som är klara för att åka ner.

1. Mattias Rönnkvist
2. Magnus Marklund
3. Therese Nyvall
4. Johan Sundbom (Pite)
5. Johan ????? (Pite)
6. Johan Eriksson
7. Hans ?????
8. Rickard H

Det är dom som jag vet redan har bokat flyg.

Sedan finns det ju dom som ska vara klara men som jag är osäker på om flyget är bokat för.

1. Jonas Nyström + Ngn polare
2.
3. Anders Svedin
4. Kenneth ???? (Rosvik)

Sedan finns det ju ellt helt gäng med folk som säger att dom ska ner men det får väl visa sig tycker jag.
Tänkte att jag skulle bestämma ett datum för att ringa och boka boendet på så att fölk hinner snacka med mig vad sägs om 20/10 ???...

Dom flesta flyger ner fred 23/1 samt hem sön 25/1.

Johan e + Svedin ska bo i lght.
Jonas Nyström ska bo hos sin syster.

Vi 7 som är kvar tror jag ska hostella lite.

/Mattias 070 - 371 95 95



Jag har inte bokat än men jag kommer att ringa runt till alla för att få bekräftelse i veckan.

Och ja gurkis det är där. =)
 
Last edited:

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -09
Hihi...

Här kommer ett tips på vad vi skulle kunna ha för evenemang på nästa klubbfest vore det inte kul?
http://www.svenskstripp.com/gallerisidor/issa.htm

Haha, jag dör......det e ju en super ide´ ju! :D jag ser fram emot att få se er alla i diverse bikini kreationer! Ni har ju tur att tjejen e från stan så hon kan hjälpa er med sminkning & dylikt! :tuttar Bästa festen hitintills kommer det att bli! :yoparty
 

Guinness

PAIN HURTS
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Från Kiruna, nu Axeltorp i vackra Skåne
Hoj
Aprilia RSV4R, Ducati 900 SS
Haha, jag dör......det e ju en super ide´ ju! :D jag ser fram emot att få se er alla i diverse bikini kreationer! Ni har ju tur att tjejen e från stan så hon kan hjälpa er med sminkning & dylikt! :tuttar Bästa festen hitintills kommer det att bli! :yoparty

WORD :nurse Jag måste nog fan komma å titta/fota jag med... Ingon i raffset :slicka
 

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Haha, jag dör......det e ju en super ide´ ju! :D jag ser fram emot att få se er alla i diverse bikini kreationer! Ni har ju tur att tjejen e från stan så hon kan hjälpa er med sminkning & dylikt! :tuttar Bästa festen hitintills kommer det att bli! :yoparty

Nja var ju inte riktigt så jag tänkte:va Min idé var ju att hyra in tjejen istället för trubadurerna, jag har grejat neonljus också!!!!!!
Fast det är klart det blir ju ännu lägre pris om vi genomför showen själv:tummenupp
Men det blir en kanonfest!!!!

WORD :nurse Jag måste nog fan komma å titta/fota jag med... Ingon i raffset :slicka

Nä det kommer att vara fotoförbud,,,,,,
 
Last edited:

Cantona

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
GSX 1400 K2
Annars om man vill se henne så kan man gå på CK. Hon jobbar som säljare på en butik som sysslar med förbättringsartiklar för kvinnor... - Nej jag menar inte Systemet eller för den delen Apoteket, Clas-Olsson eller Teknik-Magasinet. Jag menar Den med smink i....... :tuttar

Men jag kommer lätt på festen med strippor. Hon och Ingon kommer ju att bli stora precis vilken dag som helst..... :D

Nja var ju inte riktigt så jag tänkte:va Min idé var ju att hyra in tjejen istället för trubadurerna, jag har grejat neonljus också!!!!!!
Fast det är klart det blir ju ännu lägre pris om vi genomför showen själv:tummenupp
Men det blir en kanonfest!!!!



Nä det kommer att vara fotoförbud,,,,,,
 

Cantona

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
GSX 1400 K2
Lugnet

Jah. Har händer det inte mycket..... Inget skvaller eller nån som har nåt schysst garageprojekt de kan berätta om?
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top