Sporthoj Skellefteå

Så kom igen nu! Ställ upp å jobba för klubbens överlevnad!!
/Peppe

Ja SNÄLLA ......kom igen people hoppas Anders fått ihop lite mer folk....vill verkligen inte stå en hel rackarns dag & flippa burgers (eller vad det nu e vi skall göra) ett pass räcker gått & väl!! (& nej Svedin jag ställer inte upp på nån stripp show! Inte ens för klubben)
//T

träffade på en kille på en ktm 660 i går mitt i stan vid ett rödljus när jag va ute å pinade motarden lite, kan de vara nån som hänger här? frågade om de var brännströms gammla motard men hörde inte riktigt.. de levdeom lite:tungan

Umeå Söndag 4/5

Vi ska till Umeå på söndag för att kolla på two weels öppet hus. Hoppas att det blir många som kommer vi planerar att åka från Krysset kl 11:00.

Häng med nu!

Umeå imorgon.

Vi ska till Umeå på söndag för att kolla på two weels öppet hus. Hoppas att det blir många som kommer vi planerar att åka från Krysset kl 11:00.

Häng med nu!

Som ingon sa.... Umeå söndag, träffas på X-et kl 11.00 för avfärd.
Obs!!!! Vid risigt väder ställer vi in.

Som ingon sa.... Umeå söndag, träffas på X-et kl 11.00 för avfärd.
Obs!!!! Vid risigt väder ställer vi in.

FAn har inte fått ordning på 950n än och EC300 torde väl skära innan bureå samt att den bara toppar 120 (enduro-drevad). Sen måste jag också hinna få traktorn från norsjö på service denna helg. Dock skulle jag varit på ride, behöver nya bromsklossar bak och glömde lägga med det när jag beställde grejer.

EDIT: Kunde ju varit skoj prova nån annan Adventure hoj, BMW har ju en grej KTM inte har, 1 stort ankare på varje sida så den inte glider så långt om man råkar lägga ikull den.

/Johan

träffade på en kille på en ktm 660 i går mitt i stan vid ett rödljus när jag va ute å pinade motarden lite, kan de vara nån som hänger här? frågade om de var brännströms gammla motard men hörde inte riktigt.. de levdeom lite:tungan

:D Jo det var jag och det var Brännströms gamla hoj. Jo det smattrar rätt bra :yoparty

Jaha... då var man i stan igen 27mil senare.:tummenupp

Vi for till piteå och åt thaimat "mums", sedan drog vi innåt landet för
att åka runt och upp till gurkis men mötte regn så vi vände.:)
Drog till jävre och drack kaffe.
Drog sedan mot stan och mötte regnet:tummenupp
Det gick dock bra och över lag var det en kanondag.

Last edited:
Det suger nu!!

Tips på vart man hittar en rephandbok till min kawwa.
zrx1200 -01

Troligen är man analfabet som inte hittar en på nätet, men vafan man snarkar som en gris, kör som en kärring och har tummen i röven.

Den enda glädjen är väl att man inte har en dussin hoj:)

Bättre en rövare i polen än en polare i röven. (men vad vet jag):arsele

zrx1200 -01

Troligen är man analfabet som inte hittar en på nätet, men vafan man snarkar som en gris, kör som en kärring och har tummen i röven.

kikat här? kan va det du söker... kostar 9,99Usdolares
http://www.e-junkie.com/shop/product/42167.php

Last edited:
zrx1200 -01

Funkar manualen till en zx12r 00:a?

http://www.gofastvideo.com/gallery/...1/free-racing-videos/kawasaki-zx12r-2000.html

/Peppe

Nu har jag fått upp min cykel. 144 mil. Bland det värsta men även roligaste jag nånsin gjort. Om någon skall ut och köra nån dag så hör av er, jag är gärna sugen på att träffa lite hojfolk /Martin

Nu har jag fått upp min cykel. 144 mil. Bland det värsta men även roligaste jag nånsin gjort. Om någon skall ut och köra nån dag så hör av er, jag är gärna sugen på att träffa lite hojfolk /Martin

Tycker gott ngn kan åka en sväng imorrnkväll, om inte annat så kan vi alla fall träffas på klubben sen åka och ta en kaffe.

Säga runt 18:00 snåret?

Tror jag får ihop min hoj till dess alla fall, men annars får man väl köra fyrfoting dit för en fika.

köraköraköra

Tycker gott ngn kan åka en sväng imorrnkväll, om inte annat så kan vi alla fall träffas på klubben sen åka och ta en kaffe.

Säga runt 18:00 snåret?

:Rockbanan Yes, äntligen......jag e på.......om alla mina leder har tinat upp efter nattens 16 milakörning i 0grader brrrrr.
Har all snö tinat bort där bakom bergetsomgudglömde!?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...