Sporthoj Reklam?

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Är det bara jag som skulle vilja ha mer än bara tröjor? T ex en lättborttaglig sticker till bakrutan på bilen där man visar var hjärtat sitter? Kanske en broderad sporthojtygbit att sätta på stället. Dekal att sätta på hjälmen? En kaffekopp med SH-logga?

Såg även att någon hade den eminenta sloganen: "Four wheels moves your body, two wheels moves your soul" Den kanske man kan ha i rutan bak på bilen?

Idéerna sprudlar och jag är beredd att betala för denna reklam. Är det någon mer än jag som är det? :tummenupp

Tror du Svijdie behöver mer reklam? Tror inte jag, dessutom är det ett jefla jobb och administrera alla prylar som ska, beställas, sorteras, packas och fraktas hit o dit.

Men visst hade det varit fränt och hällt upp en kopp kaffe i en SH-mugg....:gnissla

...eller så funkar det lika bra i en vanlig kopp.

Tror du Svijdie behöver mer reklam? Tror inte jag, dessutom är det ett jefla jobb och administrera alla prylar som ska, beställas, sorteras, packas och fraktas hit o dit.

Men visst hade det varit fränt och hällt upp en kopp kaffe i en SH-mugg....:gnissla

Amen Johnnyboj, är du hans hantlangare eller:tungan Verkar nästan så. Nu är jag elak va, men jag gillar dig ändå. Faktiskt!

Jag tycker det låter fränt...:tummenupp

(e rätt ny här så jag visste inte om att det fanns tröjor):confused:

Last edited:
EN fet jävla dekal att sätta upp i bakrutan på bilen vore inte helt fel :tummenupp :yoparty exakt som stora loggan bak på trööjjan :yoparty

Är ju inte så svårt att få upptryckt själv men det är roligare ifall det är fler som har den :tummenupp

Om det är administreringen och liknande saker som tar tid så hade det funkat att sälja såna prylar på mässan(på två hjul)!

Haha nu var du riktigt rolig faktiskt. Kan tillome höra "tonfallet" man har när man bräker ut en sådan sak hehe. :tummenupp

Om det är administreringen och liknande saker som tar tid så hade det funkat att sälja såna prylar på mässan(på två hjul)!

Nu har la du rökt på ordentligt.....

Hur många kaffemuggar och klistermärken tror du man behöver sälja för att kunna betala utställningsplaten på mässan?

Nu har la du rökt på ordentligt.....

Hur många kaffemuggar och klistermärken tror du man behöver sälja för att kunna betala utställningsplaten på mässan?

Finns säkert mer än ett tiotal firmor som skulle kunna låna ut lite plats mot lite egen reklam på SH eller dylikt!

Och jag håller inte på med knark men du verkar ju veta hur det är...

Betala för att få göra reklam? :rofl

Antar att du inte äger några kläder och inte heller sporthojtröjan med reklam på som du betalat för? Syr allt själv och har byggt hojen själv?

Eller anser du dig själv vara en så pass viktig och publik människa att du ska ha betalt för den?

Min tanke är bara att om det kostar mig en tia eller två för en dekal där det står sporthoj.com eller honda så gör det mig inget. Jag bär gärna sporthoj-dekaler för att det är fräckt.

Jag har tänkt lägga upp det, men isåfall mot en webshop och ett tryckerit av något slag som sköter allting det där med automatik. Jag har inte tid längre att sitta och hantera administrationen och paketering etc etc. Det tar väldigt mycket tid.

Jag har tänkt lägga upp det, men isåfall mot en webshop och ett tryckerit av något slag som sköter allting det där med automatik. Jag har inte tid längre att sitta och hantera administrationen och paketering etc etc. Det tar väldigt mycket tid.

Jag vill ha en keps, en mugg och en buff som det står sporthoj.com på. Och givetvis två dekaler till mitt ställ och tjejens. Och några klistermärken och en grej till bakrutan på bilen. Jag kör MYCKET både i och till jobbet så lite rabatt för att en massa folk kommer se allt detta vill jag allt ha. Och sen vill jag ha muggen i plåt för jag har kraschat många muggar nu för att de halkar av fönsterbläcket på morgonen.

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard