Sporthoj-Pubkvällen på Tivoli 6 dec

Status
Ej öppen för fler svar.
Madhonda skrev:
Det blev mycket konsumerande o kramande :krama tjing för att bli med på nästa pubkväll oxå..!!

//Mad

Om du ändå hållt dej till kramarna... :rolleyes: Min kind=Ont, ont... :(

Skitkul kväll iaf. även om jag och babyn drog tidigt. Tycker att det är alldeles för långt till Januari. Vill festa INNAN SH-festen! Nån som håller med?! :fyllisar

(BB!!!!! BIIIIIILDER!!!! :gnissla )

/FW

Ja, det var en kul kväll! Häng med på Hjulfesten 25 dec oxå!!

Freppa skrev:
Kramar är trevligt.

:fakta Tack för den utlovade kramen! Du är bra på att kramas! :krama

(Hm, det är inte fredag idag så jag måste säga nåt elakt oxå.. *tänkatänka* Nej, jag känner mig snäll idag. Men vänta bara till imorgon! Då.. Då.. DÅ DU!!)

Sweedo: Yå ar a gööörlie. sche wånts a män. A rel män!......var jag nu passar in i den kommentaren.....

Aja, Nu har du hånglat med henne. Så om du och jag hånglar, då är det som om jag också har hånglat med henne? coooolt.

Swedie skrev:
TACK MACHO WOMAN (jenny dårå) för soffplats. !!! Mucho uppskattat. :p

Tja, om Lucky9 ser sig som BB:s fadder, så kan väl jag rycka in som din. Säg till mamma Jenny om du vill ha hjälp med något mer! :)

Annars måste jag säga att jag tycker att det var alldeles för lite fylla, skandaler och andra tokerier. Måste bli bättring nästa gång. Är vi hårdfestande bikers eller inte? Ska jag behöva hoppa och göra bort mig alldeles själv???

hehe, okej! Men ifall jag vet att hemmet, hehe, är endast några hundra meter från där jag skickar i öl o drinkar i systemet, så kommer jag vara rättså redlöst redlös om så.. umh, önskas :p Jag tog det lite lugnt denna gången för jag visste inte hur det skulle bli vid kvällens slut.

TokJohan skrev:
Kommer inte ihåg ett skit ! var jag där ??

Nejrå riktigt så illa/bra var det inte jag hade väldigt kuligt !

(Betsy jag ska nog gå ner till garaget och "leke" lite med din hoj)

// TOK :fyllisar

Du och din snuskiga kompis ska sluta kräla nakna på min hoj :fatta! :mad: :hördu :zpy
Nu måste jag köpa kemikalier och sanera...

Lite sent TACK FÖR EN KUL KVÄLL :banana
Jag har mitt liv i kartonger just nu, hittar varken dator eller mössa..

Gömmer man sig i köket hemma hos Jenny hela kvällen, och inte är ute och ylar med oss andra galningar, då vette fasiken om det är mitt fel. :D

Freppa skrev:
Gömmer man sig i köket hemma hos Jenny hela kvällen, och inte är ute och ylar med oss andra galningar, då vette fasiken om det är mitt fel. :D

Hoppa över bortförklaringarna. KLART de är ditt fel. :blah

(klart jag håller mig i köket, de e ju kvinnans plats...eh.. jag menar...ja är ju faktiskt blyg.. :rolleyes: )

Freppa skrev:
Det kallas väl sunt beteende att gömma sig från dig Freppa :D

Är det DET Polly gör bakom din stora ryggtavla? ;)

Anneli utan A, fnys. Icke då! Jag är härmed oskyldig till allt. Jag är inte lik Adolf Hitler, jag uppfann inte atombomben, jag serverar inte fiskpinnar i skolan. Så ÄR det!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph