#Sporthoj på Instagram

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Varför är ni så dåligt aktiva på Instagram under #Sporthoj ?

Borde väl ändå finna en ganska stor bas av användare härifrån som använder Instgram och som knäpper kort som skulle passa bra där.
Eller är alla här för gamla för det där med social media? :3freak

Instagram är fett bögigt! Och då menar jag inte bögigt som att en man har sitt kön i munnen på en annan man, utan mer som bögigt i glittriga paljetter och rosa hår och melodifestivalen. Bögsex är fett jävla manligt i jämförelse med instagram.

Nu när jag tänker på det, så kan bögsex vara det manligaste som finns. Jag är fan inte karl till att ta den där i munnen, det ska jag skriva under på.

Vad diskuteras i den här tråden egentligen?

Instagram är ju t.ex ett enkelt och praktiskt sätt att sprida enstaka bilder. Istället för att sitta och skapa trådar för att ladda upp enstaka bilder här.

Instagram är fett bögigt! Och då menar jag inte bögigt som att en man har sitt kön i munnen på en annan man, utan mer som bögigt i glittriga paljetter och rosa hår och melodifestivalen. Bögsex är fett jävla manligt i jämförelse med instagram.

Nu när jag tänker på det, så kan bögsex vara det manligaste som finns. Jag är fan inte karl till att ta den där i munnen, det ska jag skriva under på.
Med tanke på antalet syftningar mot något så tror jag inte det du har på hjärtat denna fredagskväll är Instagram. :rolleyes:

Instagram är ju t.ex ett enkelt och praktiskt sätt att sprida enstaka bilder. Istället för att sitta och skapa trådar för att ladda upp enstaka bilder här.

Med tanke på antalet syftningar mot något så tror jag inte det du har på hjärtat denna fredagskväll är Instagram. :rolleyes:

Det är väl argumentet som jag också hör. Men om man sitter med ett facebook-konto redan, vad tjänar man på att skaffa instagram? Varför kan inte samma bilder laddas upp på sporthojs-gruppen på facebook?

Felåt :rodnar

Jag blir lätt burdus när jag dricker öl!

Jag ska ta mig i kragen, och fixa ett instagram för din skull.

Ligga? :brynad

Det är väl argumentet som jag också hör. Men om man sitter med ett facebook-konto redan, vad tjänar man på att skaffa instagram? Varför kan inte samma bilder laddas upp på sporthojs-gruppen på facebook?

vad är facebook :crash

Datorer och internet är en fluga.
Snart kommer vi att använda runstenar i stället för mail. Tänk vilken boom för transportsektorn det kommer att bli, massor med runstenar som ska fraktas land och rike runt:D

Nu var jag ju tvungen att gå in och hashtagga alla bilder på hojen. :D Även fast jag inte har sporthoj. ;)

Bara för att göra Wiseguy glad har jag nu ägnat flera minuter åt att tagga mina bilder med #sporthoj. :)
Hatar för övrigt social media, men Instagram är lagom opretentiöst för min del.

Kan någon förklara Instagrams storhet för mig? Jag ser inte vad som är så nytt och revolutionerande, vad kan Instagram göra som inte Photobucket, Picasa och liknande tjänster kan eller till och med ett vanligt hot eller gmailkonto med en utdelad mapp. Flera av dessa fanns ju långt innan Instagram slog igenom.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman