sporthoj mellan 20- och 30 000

Köpte min för 28k. Mkt hoj för pengarna! :tummenupp

okey nu är det dags att någon styr upp de här. gixxer 750 från -98 är inte snygg ok! (referens; hoj som tex är snygg ducce 1098)

Har själv en Gixxer 750, -97:a lätt bland de allra fulaste hojarna som finns. Prestandamässigt är de dock bland de bättre.

Om man tycker att Gixxer 97-99 är snygg vilka tycker man då är ful?:D

Har själv en Gixxer 750, -97:a lätt bland de allra fulaste hojarna som finns. Prestandamässigt är de dock bland de bättre.

Om man tycker att Gixxer 97-99 är snygg vilka tycker man då är ful?:D

inom prisklassen så är ju både yamaha yzf 750 och kawa zx6r bra mkt fulare än gixxern ;)

Lösningen (tror jag)

Lägg upp en köpes annons på blocket och skriv vad du vill ha. Gör klart att du har stålarna och att du inte betalar mer än 25000.
Sen är det bara att vänta på att någon hör av sig..
Jag tror inte det är en omöjlighet.

av dom var väl 929:an den som verkade mest prisvärd. Dåck får du ju lägga på den 4 papp direkt på nya däck och vips var den inte så billig längre.

Glöm inte att ta med slitdelar och däck i beräkningen. Det som verkade som en billig hoj blir snabbt dyr när den ska bli körbar :fakta

av dom var väl 929:an den som verkade mest prisvärd. Dåck får du ju lägga på den 4 papp direkt på nya däck och vips var den inte så billig längre.

Glöm inte att ta med slitdelar och däck i beräkningen. Det som verkade som en billig hoj blir snabbt dyr när den ska bli körbar :fakta

alla dessa hojar är säkert mkt för pengarna. men de var lite för dyra för min ekonomi, åtminstonde några av dem:näsblod

Back