sporthoj ljud som mp3

.mac

Hajjper Spårts
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Gixxer 750 -98
Är det nån som har/vet en bra sajt eller ftp där man kan ladda ner ljudklipp på sporthoj som bränner på :hojraket

Skulle kännas rätt att ha som ringsignal till mobilen...

Kan du leva med en ducati så finns det på ducati.com och det är desmosedicin jag menar då.

Motogp hojen dvs.

Jag spelade in på min mobil när jag stog i en kurva på North West 200 och superbike racet gick. Coolt som meddelande signal när tre sporthojar bryter tystnaden.
Spela in när en polare varvar eller vid en bana eller något..mycket roligare at ha gjort det själv.

Jag har ett bra klipp när en en R1:a varvar ut genom alla växlarna, lägger upp det senare ikväll. :tummenupp

Jag spelade in på min mobil när jag stog i en kurva på North West 200 och superbike racet gick. Coolt som meddelande signal när tre sporthojar bryter tystnaden.
Spela in när en polare varvar eller vid en bana eller något..mycket roligare at ha gjort det själv.

Kan du inte lägga upp det klippet då? snälla:D

Jag har ett bra klipp när en en R1:a varvar ut genom alla växlarna, lägger upp det senare ikväll. :tummenupp

de är ju kväll nu upp med de:tummenupp

Last edited:
Last edited by a moderator:
Du lär ju inte höra nån som har samma sporthoj-signal som dig, om du nu tar en från nätet, inom de närmsta 5åren.

Kanske om du har sällskapsresan-theme, då är du illa ute.

Lägg upp fler ni som har.
Ett tips är ww.altavista.com och sök på ljudfiler. Skriv in hojen ni vill ha ifrån, ni hittar garanterat nått kul!

Det måste finnas flera grymma mp3 ljud därute.
Om man fick önska så skulle man ha ljudet från typ en motogp tävling, där det dras ur rejält på alla växlar eller "flyby" ljud på rakan. :D

Jag skulle gärna spela in själv, men det är inte riktigt läge just nu...:tungan

Kom igen med flera ljud...snälla...

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda