Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mer rasp i rösten!
Det blir lite Merovingians tröttsamma negativitet nu, men de enda vibbar jag fick var pub anchor och engelen. Jag är inte tillräckligt wt för att uppskatta det här helt enkelt.
Mer fransk hiphop, 20tals jazz, 90tals grunge, 70tals punk och annan musik som normalt sett inte favoriseras av neanderthalis bondlurkis. Ja, jag är bättre än er.Kanske inte min typ av rock riktigt. Men du imponerar helt klart på som knappt kan klappa i takt.
Mer basshunter, rosa lacoste, Borås och skumpa köpt för pappas kreditkort?
Fan va kul att du gillar det! tack BoSuZoKu!Grymt Shadow!![]()
Bra jobbat!
Nu saknas bara en musikvideo där skånetöserna tvättar hoj och jag uuiilar genom en stad.
Kickass, klockrent mainstream-hårdrock! (positivt menat)
Helt klart denna stilen som gäller för att få flest SH.com-are nöjda
(det är ingen lätt uppgift du har åtagit dig hehe)
Däremot tycker jag det var lite väl långt intro samt tycker det hela skulle bli bättre utan piano-plinkandet i början![]()
Den fastnar bara mer o mer ju fler ggr jag lyssnar på den... riktigt bra tycker jag.![]()
Riktigt bra tycker jag!
Med tanke på titeln så får du väl lov att haka på någon körning nästa sommar också![]()
![]()
Jag tycker den var heeelt okej och som sagt även om den andra "raspigare" versionen var bättre så skulle jag gärna höra en lägre tonart (!?). Inte mitt område detta men jag vet vad jag gillar och inte gillar (bara knepigt att sätta ord på det). Vill att den skall låta mörkare och mindre Bryan Adams meets Bon Jovi. Dock gillar jag båda dom så det är ingen negativ kommentar.
Såhär kan jag förklara vad jag menar: när jag hör den nu så ser jag framför mig att du står med hakan i luften och anstränger dina stämband på ett sätt som begränsar ditt omfång.
Skulle vilja höra ett större djup i rösten...(ja jag har sjungit i kör och är väl skadad av det kanske)...tror nämligen att du kan få en djupare (mörkare, vuxnare) röst med större omfång på nå vis.
Men som sagt...jag kan va ute o cykla![]()
Det var en jävla skillnad nu faktiskt och låter nu mycket bättre.![]()
[YOUTUBE-ID]mRR9yMKhzjA[/YOUTUBE-ID]
yess fredagkväll öl och.. 5-56
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |