Sporthoj-låt!

Tack alla för så många bra kommentarer och kritik!:D nu ska fan morsan få när hon klagar på att jag vill sjunga med raspig röst! men det ska fan ändras nu! shadow ska från och med nu ryta!

Jäkligt nice, många har ju redan sagt "mer riv".

Lite mer riv hade väl kanske inte setat fel men jag skulle framförallt vilja höra mer tryck i pipan. Kan inte så mycket om musik/sång men lite mustigare, lite fylligare. Nu känns det som du sitter hemma framför datorn i mysbyxor och lite tankspritt sjunger med till någon låt.
Använd lungorna till sin fulla kapacitet utan att "skrika".
(Överdrev såklart för att poängtera)

:yoparty

Ska man verkligen behöva rippa den till mp3 format själv?

Eller ska vi invänta versionen du spelar in efter whiskey/cigarr-kvällen?

Lite mer tryck i rösten (inte growl, men som alla andra säger lite ryt...)

Ska man verkligen behöva rippa den till mp3 format själv?

Eller ska vi invänta versionen du spelar in efter whiskey/cigarr-kvällen?

Lite mer tryck i rösten (inte growl, men som alla andra säger lite ryt...)

haha ok ok, jjag lovar, jag ska spela in den md mer ryt, ska försöka hinna ikväll men kan inget lova:tummenupp

ok självklart kommer den upp på mp3 när den är med mer rivig röst!:)

Riktigt nice! Lite skrapigare/argare röst sen skulle jag fan köpa den för fullpris om den fans som singel.

Det blir lite Merovingians tröttsamma negativitet nu, men de enda vibbar jag fick var pub anchor och engelen. Jag är inte tillräckligt wt för att uppskatta det här helt enkelt.
99% här klassas säker som WT av den resterande prosenten vilket är det då som är fel att va? ;)

Last edited:
Riktigt nice! Lite skrapigare/argare röst sen skulle jag fan köpa den för fullpris om den fans som singel.

99% här klassas säker som WT av den resterande prosenten vilket är det då som är fel att va? ;)

Du har fel där...

99% av folket här tror att dom tillhör den enda % icke WT här, men i själva verket är 99% WT :va

Du har fel där...

99% av folket här tror att dom tillhör den enda % icke WT här, men i själva verket är 99% WT :va
Motorsport är per definition WT

Dock är WT det löjligaste uttrycket nånsin, snacka om senaste "sparka neråt slicka uppåt" klassningen...

Blir lite fel när landet består av 70%WT och 29% kammelhandlare, tror man generaliserar lite mycket då..

Nog Ot Låten är riktigt bra!

Motorsport är per definition WT

Dock är WT det löjligaste uttrycket nånsin, snacka om senaste "sparka neråt slicka uppåt" klassningen...

Blir lite fel när landet består av 70%WT och 29% kammelhandlare, tror man generaliserar lite mycket då..

Nog Ot Låten är riktigt bra!

Tack som fan! att du säger en sån sak som att du skulle kunna köpa den för fullpris i affär betyder myyyyycket!:Bugar

Om WT är att lyssna på partyrock/hårdrock, våga släppa loss, gå på krogen, träffa tjejer(, vara lite slampig) och ha kul, så är jag så jävla WT man kan bli!:yoparty
-----

Något jag kan lova redan nu efter den här tråden är att om det blir en sporthojsfest där det finns tillgänglig scen så kan ni vara så säkra att låten kommer spelas live! annars om det bara finns en dj så kommer den spelas hos han/hon!:yoparty

Tack allihop!:shrules

Last edited:
Jag är på Kantians spår här (oväntat?). Men det är bara inte min typ av musik.

Med förbehåll för att jag lyssnat i laptophögtalare så verkar det välproducerat, och det är ju alltid något! :tummenupp

nu är låten för tillfället av tuben för det kommer upp en ny med mer raspig röst på begäran, uppdatera första inlägget när det är klart!:)

Du har ju en bit kvar till rivet som Raubtiers sångare har men... :hihi
Bara retas, det var mycket bättre med lite mer riv!

[YOUTUBE-ID]6j9yPpY2kBw[/YOUTUBE-ID]

Mer rasp i rösten!

Nu är det bättre. :)

Har du fler låtar på gång kanske? Ett helt SH-album... :)

För mig som gillar "fjollrock" (som vissa kallar det) så är det nice... typ nickelback, takida, mustasch, Linkin Park osv osv...
Blundar jag så ser jag hur jag tar kurvorna på favoritvägen med den här i lurarna. :)

Bra för att vara "hemproducerad" eller vad man ska kalla det, men mer speed på grejjerna för nu låter det lite lamt i det tempot.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti