Sporthoj kaffemugg

apbot

ECC Crü
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
säxsäxsti
Som topic lyder,
Jag vill ha en sporthoj kaffemugg.
Då jag är en trogen kaffedrickare och har en massa fula reklamkoppar på jobbet så kan jag lika gärna promota sporthoj.

Så swedie .
Fixa fram en sporthoj mugg man kan beställa

gärna en supermotard mugg också

apbot skrev:
Som topic lyder,
Jag vill ha en sporthoj kaffemugg.
Då jag är en trogen kaffedrickare och har en massa fula reklamkoppar på jobbet så kan jag lika gärna promota sporthoj.

Så swedie .
Fixa fram en sporthoj mugg man kan beställa

gärna en supermotard mugg också

Mmm.. och en Öööö, penna... :tummenupp

Jag väntar fortfarande på SH-kalsonger och lakan. När kommer de egentligen?

När ska vi trycka upp egna sporthojspengar att använda i "sporthojslandet" när vi bryter oss loss från sverige?

honkiie skrev:
När ska vi trycka upp egna sporthojspengar att använda i "sporthojslandet" när vi bryter oss loss från sverige?

Men hallå, varför trycka upp pengar, de räcker med en egen bank, och ett gäng plastkort. :rolleyes:

Last edited:
Sporthojsmugg, kan ju vara nåt att ha på jobbet, men jag tycker att min mugg där det såtr "The boss" passar bättre här.

Jag är i desperat behov av en ny kaffekopp på jobbet... Så slipper jag diska min dumma SYKES mugg.... Sedan att det står "Real people. Real solutions." på den gör inte saken bättre.... Vill ha en ny!!!

Hinkas skrev:
Jag är i desperat behov av en ny kaffekopp på jobbet... Så slipper jag diska min dumma SYKES mugg.... Sedan att det står "Real people. Real solutions." på den gör inte saken bättre.... Vill ha en ny!!!

Men du...en hyffsad mugg borde du få tag på för runt 20:- i närmsta butik...men om du är superdesperat så kan jag ge en till dig, jag har ca 45 st i skåpet... :7peta

Jag vill också ha en sporthojmugg :)
Trogen kaffedrickare jag med, och sporthojmugg, det optimala bland mina AIK muggar :tomten

HönaPower skrev:
Men du...en hyffsad mugg borde du få tag på för runt 20:- i närmsta butik...men om du är superdesperat så kan jag ge en till dig, jag har ca 45 st i skåpet... :7peta

Ah, perfekt! Har du möjlighet att skicka en fraktfritt åt mig? annars kan jag ju lika gärna diska den jag har :rolleyes:

Hörni. Jag tycker vi ordnar en muggbytardag! Alla företag har väl egna muggar? På min mugg står det SolarPlexus IT Solutions. Helfräsigt. Vem vill byta till sig den mot nån annan som ser cool ut?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg