Zvugge skrev:Idag gick det ju att köra hoj till jobbet så jag tog chansen![]()
Hmm, har du kikat ut genom fönstret? Här spöregnar det iaf

MEEEEEN...i dag ska det sista fixas på darlingen (får mitt nya spyball-larm med posten klockan 13 cirkus

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zvugge skrev:Man är väl inte gjord av socker
Har dessutom köpt allväders jacka och byxa som jag måste testa om dom tål vatten.
ut å åk med GIXXER1255 han bor i bodenTitti skrev:Tjena, har just fått min R6:a och jag undrar om det finns några tjejer/killar i luletrakten som jag kan åka tillsammans med?
Kostet78 skrev:Så ja... nu börjar du likna en riktig touringåkare... Triumf Tiger och allvädersställ
Byt T-gul:en mot en V70 och skaffa hund så kan vi börja kalla dig för "Zvensson"![]()
Zvugge skrev:Jag börjar ju bli gammal så det är väl dags att leka med mindre farliga saker.
Allväders ställ och handtagsvärmare är inte så dumt. Det är ganska skönt att kunna räta ut sina egna ben när man är framme och slippa värma händerna på cylindrarna.![]()
bemari skrev:Såååååsåså...
Snart ser vi dig på paltrundan med "gräshoppan", smc flagga bakpå hojjen, husvagn på dragkroken och häcklar sporthojsåkare som ena jävla svin som bara drar upp försäkringen för "oss andra"![]()
Zvugge skrev:Jag börjar ju bli gammal så det är väl dags att leka med mindre farliga saker.
Allväders ställ och handtagsvärmare är inte så dumt. Det är ganska skönt att kunna räta ut sina egna ben när man är framme och slippa värma händerna på cylindrarna.![]()
bemari skrev:Såååååsåså...
Snart ser vi dig på paltrundan med "gräshoppan", smc flagga bakpå hojjen, husvagn på dragkroken och häcklar sporthojsåkare som ena jävla svin som bara drar upp försäkringen för "oss andra"![]()
Kostet78 skrev:det är bara radio som fattas...![]()
Har du skruvat ihop ärsexan?? Måsta komma förbi garaget och kika på dem så man får lite feber att handla...
Zvugge skrev:Du får vänta tills jag får grejerna till tanken så vi kan provstarta. Då blir det feber frossa alltid.
spaceman skrev:Fan va skönt det där lät! Så ska jag bli när jag blir stor!![]()
bemari skrev:Då behöver du inte orora dig...vi Sporthojåkare blir aldrig vare sig stora mogna, eller vuxna![]()
Kostet78 skrev:det är bara radio som fattas...![]()
Har du skruvat ihop ärsexan?? Måsta komma förbi garaget och kika på dem så man får lite feber att handla...
spaceman skrev:Vad skönt att höra!
Bävar mig redan för vad min mor ska säga när jag är 40 år och inser att jag måste skaffa mig en ny artonårig flickvänn för att känna mig ung...![]()
bemari skrev:Simmebimme har ju kanske en rejshoj till salu, den lilla grisen har ju två sporthojar.
Zvugge skrev:Nååå....inte sej sälja min reserv hoj![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |