Sporthoj i LINKÖPING!

När?

Blir premiärtur för mig i så fall. Jag är tydligen för lat för att meka bling-bling, har bara skruvat dit hållaren för ljuddämparen :rodnar men nu är jag less på att vänta så är vädret ok så är jag på.
 
Ninjaboy skrev:
När?

Blir premiärtur för mig i så fall. Jag är tydligen för lat för att meka bling-bling, har bara skruvat dit hållaren för ljuddämparen :rodnar men nu är jag less på att vänta så är vädret ok så är jag på.


mAx kl 14:00 ?

Be there! :banana
 
Skärpning!

Gå in å www.lms.se under roadracing och anmäl er till förarkursen i Juli nu innan det blir fullt. Den ÄR nyttig, jag lovar!

/HW
 
Är det motsvarande klass 7 kursen som var förra sommaren? Har hört gott om den.

Edit: anmäld (men ej betalt)
 
Last edited:
Blev det någon åkning idag?

Jag har kört ner min hoj nu... Så jag åker gärna lite imorgon.
Börjar dock jobba kl15 :5sure
 
Last edited:
Jajjemän, det blev ca 10 hojar faktiskt på en skön tur till Borensberg-Tjällmo-Hjortkvarn och tillbaka.
Blir nog en tur imorn tror jag men inget är bestämt.
PS! Pratade med Ninjaboy tidigare, han tappade bort oss pga rödljus på Tornby. Vi får nog hålla ihop gruppen bättre nästa gång :)
 
HW skrev:
Gå in å www.lms.se under roadracing och anmäl er till förarkursen i Juli nu innan det blir fullt. Den ÄR nyttig, jag lovar!

/HW
Tja,
vet själv inte om jag är bortrest den dagen så min fråga är kan man anmäla sig och betala nu och om man inte kan då (typ bortrest på semester) kan man avanmäla sig och få tillbaks pengarna? Hur funkar det?
Förra årets klass-7 kurs var mkt bra tyckte jag som aldrig hade kört bana då.
 
RuffRyder skrev:
Jajjemän, det blev ca 10 hojar faktiskt på en skön tur till Borensberg-Tjällmo-Hjortkvarn och tillbaka.
Blir nog en tur imorn tror jag men inget är bestämt.
PS! Pratade med Ninjaboy tidigare, han tappade bort oss pga rödljus på Tornby. Vi får nog hålla ihop gruppen bättre nästa gång :)

Kan det bli bättre, ( med undantag för att vi tappade bort en pers). Fint väder, härliga vägar, trevligt sällskap, glass som avslutning ( räknar inte in GT:n efter turen) :yoparty
 
RuffRyder skrev:
Tja,
vet själv inte om jag är bortrest den dagen så min fråga är kan man anmäla sig och betala nu och om man inte kan då (typ bortrest på semester) kan man avanmäla sig och få tillbaks pengarna? Hur funkar det?
Förra årets klass-7 kurs var mkt bra tyckte jag som aldrig hade kört bana då.

Kommer du inte köper vi "körv" för dina pengar!

Nej ärligt talat så är det klart du får tillbaka dom om du bara avanmäler dig i rimlig tid innan så vi kan fylla din plats.
 
Ninjaboy skrev:
Är det motsvarande klass 7 kursen som var förra sommaren? Har hört gott om den.
Ja, det är ungefär samma upplägg på den här kursen fast med högre tempo på genomförandet. Det jag menar är att vi skall vara tidseffektiva med snacket och körpassen så det blir så mycket nytta som möjligt under dagen.

/HW
 
Söndag

Nu är jag på G, (carina ser inte va jag skriver) har någon planer för imorgon oxå om vädret är OK?
 
Åka av sig ringrosten...

Gör man ju gärna. Har hojen i stan så det vore kul att hänga på om det funkar tidsmässigt. Kul att katten ryter lite för en gångs skull... Det nya Leo Vince röret är godis för själen!:banana

Jag höll för övrigt på att lägga på "sommardäcken" på motionscykeln (husqvarna te250 enduro) för fullt i dag (lördag kl 14) så därför dök jag ej upp... Det blev mörkerkörning Kisa -Åtvid-Linköping i stället som premiärtur. Inte så illa...

Over and out! / raceman_peps!
 
RuffRyder skrev:
Jajjemän, det blev ca 10 hojar faktiskt på en skön tur till Borensberg-Tjällmo-Hjortkvarn och tillbaka.
Blir nog en tur imorn tror jag men inget är bestämt.
PS! Pratade med Ninjaboy tidigare, han tappade bort oss pga rödljus på Tornby. Vi får nog hålla ihop gruppen bättre nästa gång :)

Var det kanske er vi såg utanför linköping på motorvägen då?
Vi hann aldrig i fatt er innan ni svängde av.
 
Om det var 7-8 hojar strax efter 1400 mellan Ikea och Tiftrondellen så var det säkert dem. Det var i alla fall inte jag för jag stod i en korsning och väntade på grönt. :gnissla
 
Alicia skrev:
Var det kanske er vi såg utanför linköping på motorvägen då?
Vi hann aldrig i fatt er innan ni svängde av.

Kan ha varit oss på vägen hem annars då de flesta svängde av vid infart 2 men jag fortsatte till norra infarten.

NinjaBoy trist att du ramlade bort ur folksamlingen. Du kanske inte hörde att vi skulle till Borensberg?

/oXydex
 
oXydex skrev:
Kan ha varit oss på vägen hem annars då de flesta svängde av vid infart 2 men jag fortsatte till norra infarten.

NinjaBoy trist att du ramlade bort ur folksamlingen. Du kanske inte hörde att vi skulle till Borensberg?

/oXydex


Jag såg er vid hamn bron i Norrköping när ni åkte där!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top