oXydex
Rookie
Ninjaboy skrev:Vilken fart det blev på den här tråden nu då? J-a skitväder, hade ju trott att man skulle kunna ta ut hojen i helgen.![]()
Lite film låter bra. Har någon projektor för rätta känslan?
Nåå dyker du upp eller inte?
/oXydex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninjaboy skrev:Vilken fart det blev på den här tråden nu då? J-a skitväder, hade ju trott att man skulle kunna ta ut hojen i helgen.![]()
Lite film låter bra. Har någon projektor för rätta känslan?
Ninjaboy skrev:När? Var? Hur (många brudar blir det)?![]()
hörru, surfa in på http://vtr.nu/e-riders o släng med din e-mail adressNinjaboy skrev:När? Var? Hur (många brudar blir det)?![]()

christer skrev:Hur skönt äre inte att ta första turen, Linköping- Åtvid- Kisa- hem via brokind.
Visserligen ganska skumpigt pga kälen, å skapligt ringrostigt pga soffig vinter.
Ha de
Christer
Vee-twn skrev:Är det någon som ska till Beviks idag? Jag tänkte mig dit en sväng nu på eftermiddagen.
Eller? Jag hade ingen koll på att det skulle vara något där iaf, satan vilken tid det tog att köpa olja!

Jag var där mellan 2 och 4 i söndags och det var rätt bra med folk där, om man säger så!!Syss skrev:Det var rätt många som tänkte som du, såg jag...![]()
Eller, det var nog i lördags, ja!Eller? Jag hade ingen koll på att det skulle vara något där iaf, satan vilken tid det tog att köpa olja!
![]()
Skönt att ha varit ute på premiärturen - faktiskt första i livet - nu känns det som att man kanske kan klara av en uppkörning med tiden!![]()
Vee-twn skrev:Jag var där mellan 2 och 4 i söndags och det var rätt bra med folk där, om man säger så!!
Träffade ingen jag kände. Vänta jag vet ju inte hur någon av er ser ut så jag kanske såg er ändå!!![]()

Ninjaboy skrev:Jag har inte fått ut hojen ännu, var förkyld förra veckan och håller på att montera lite bling-bling så snart så...![]()
Huvudsaken är att hojen är klar till 20:e då trafikövningarna börjar.
)Vee-twn skrev:Jag var där mellan 2 och 4 i söndags och det var rätt bra med folk där, om man säger så!!
Träffade ingen jag kände. Vänta jag vet ju inte hur någon av er ser ut så jag kanske såg er ändå!!![]()
Nej, ni är inte så många men ni skulle behöva vara många fler.Syss skrev:Mig känner du nog igen om du ser mig, blond tjej som dreglar över hojar och i princip jämt är på Sviestad. Vi är inte så många....![]()
Har du fortfarande inte tvättat stället trots att du haft hela vintern på dig?christer skrev:Samma tid som jag var där, gul mille och troligtvis det skitigaste skinnstället på platsen![]()
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |