Sporthoj i LINKÖPING!

Nu har jag också en minimoto kinamoppe grejs hemma... ska vi ut o åka lite? ;)

jag har skapat en e-maillista (igen) för det här verkar inte funka nåt vidare bra att hålla koll på en tråd här.
Lägg till er mailadress på den här listan http://vtr.nu/e-riders
så blir det mkt enklare att få ut info om vad/var/hur saker o ting händer

//håkan

Last edited:
Nu är jag Linköpingsbo!!
Jag känner inte många personer här så om det är någon som skulle ha lust att hitta på nått nån kväll/helg så vore det skoj!!
Kanske en sporthojspubkväll? Olearys?

välkommen hit

Vee-twn skrev:
Nu är jag Linköpingsbo!!
Jag känner inte många personer här så om det är någon som skulle ha lust att hitta på nått nån kväll/helg så vore det skoj!!

Välkommen till vår stad, Vee-Twn. Det är rena invasionen från Norrland tror jag (finns minst 2 till grabbar därifrån nu bland oss som körde förra säsongen).

SNART är det vår, det ska bli så jävla skönt att köra hoj igen... håll ut gott folk! Vi ses snart...
/RuffRyder

Vee-twn skrev:
Nu är jag Linköpingsbo!!

Ska man ladda upp med lite MC film och dricka nån kväll? kan behövas nu när lappmöglet ligger tätt utanför dörren :gnissla

håkan skrev:
Ska man ladda upp med lite MC film och dricka nån kväll? kan behövas nu när lappmöglet ligger tätt utanför dörren :gnissla

Vore helt klart nice att sitta och uggla med lite folk framför lite hojfilmer och hoppas att det töar bort fort som f**n utanför

När var hur ?

/oXydex

håkan skrev:

Är även Norrköpingsbor välkomna? :tungan
Jag kommer ju från Linköping iallafall. :tungan

Fasen va´ trevligt det låter!! Trist bara att jag är i Umeå denna veckan och inte kommer hem förrens sent på fredag :gnissla
Lördag skulle funka bättre för mig :)

Syss skrev:
Nu är ni onda, jag är ju inte hemma på helgerna... Förrän i april. :tungan

Då blir det så ;) :tungan

Men funkar nog för min del iaf men vore ballt med projje om nån har sådana finesser istället. Vi får ju iaf plats hos mig

/oXydex

man kan ju alltid va hemma hos mig också, fast där KAN storleken ha betydelse.. men det beror ju på hur många man blir?

oXydex skrev:
Då blir det så ;) :tungan

Men funkar nog för min del iaf men vore ballt med projje om nån har sådana finesser istället. Vi får ju iaf plats hos mig

/oXydex

Tack, jag tycker om dig med. Men ni bjöd inte mig på er inflyttningsfest så då tänker inte jag bjuda er på min födelsedagsfest. Nanannanaaaa! :tungan

:hihi

håkan skrev:
working the streets ay? :hihi du.. i april, då är det UTOMHUS o åka förhoppningsvis...

Ja det hoppas jag, annars missar jag på uppkörningen.... :gnissla
När man nu ska hinna, "alla" fyller ju i april. :kocko

Vilken fart det blev på den här tråden nu då? J-a skitväder, hade ju trott att man skulle kunna ta ut hojen i helgen. :huvet

Lite film låter bra. Har någon projektor för rätta känslan?

Ninjaboy skrev:
Vilken fart det blev på den här tråden nu då? J-a skitväder, hade ju trott att man skulle kunna ta ut hojen i helgen. :huvet

Lite film låter bra. Har någon projektor för rätta känslan?

projja finns såklart! ;) annars går det ju inte!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon