Du var onödigt bra hörru. Du får visa lite respekt för oss äldre. Nästa omgång får du faktiskt komma efter mig iaf!ziif skrev:Nästa gäng tar jag dig!!! Ska du see. // First timer moppe fuckot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du var onödigt bra hörru. Du får visa lite respekt för oss äldre. Nästa omgång får du faktiskt komma efter mig iaf!ziif skrev:Nästa gäng tar jag dig!!! Ska du see. // First timer moppe fuckot
stoffer skrev:Du var onödigt bra hörru. Du får visa lite respekt för oss äldre. Nästa omgång får du faktiskt komma efter mig iaf!![]()
kanske lite minimoto på dagen, sen glögg alternativt öl eller liknande med tilltugg på kvällen? 
håkan skrev:Vad gör ni den 11:e ?kanske lite minimoto på dagen, sen glögg alternativt öl eller liknande med tilltugg på kvällen?
![]()
raceman_peps skrev:Tänkte bara kolla hur måga här som tänkte åka ner till Göteborg på MC mässan? Och om någon ska på SH-festen med?
Jag åker ner men vet inte om jag ska på festen ännu. / PJ
Jag satt just i liknande funderingar; mässa + gärna SH-fest.raceman_peps skrev:Tänkte bara kolla hur måga här som tänkte åka ner till Göteborg på MC mässan? Och om någon ska på SH-festen med?
Jag åker ner men vet inte om jag ska på festen ännu. / PJ

ziif skrev:Jag tänke höra om det är någon som har lust att dela garage med mig ,min CBR, från ungefär mars till juli. Eller om ni känner någon som vill dela garage eller har plats för en mc, här i linköping. (betalar naturligtvis min del)
Just nu står den i Karlskoga. Men jag måste ju hitta något här, så att jag kan åka lite med er.
Hör gärna av er så fort ni kan. Måste nämligen flytta den 1 april. Och då kan jag planera mitt boende så att jag har nära till garaget.![]()
Tokas skrev:Jag satt just i liknande funderingar; mässa + gärna SH-fest.![]()
MEN som nybliven östgöte känner jag ingen att samåka med. Så jag hänger gärna med er på ett hörn om det går bra?
Det vore kul att lära känna lite SH-folk! Vi kommer ändå säkert att träffas på LMS i sommar...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |