Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

så det blir väl till att ta med en hoj härifrån.philsson skrev:Om jag lyckas få frisedel är det flytt till brasilien i juni nästa år. Till San Paolo faktiskt. Har kollat upp lite priser på hojar där och det finns sporthojar men alla hojar där är väldigt dyra. Skulle vilja säga dubbelt upp mot här i sverige eller tom ännu högre ibland. En begagnad r1 kostar runt 150k+ 2000 årsmodell. Har änsålänge bara hittat en husaberg. Det var en 650 02a för 110kså det blir väl till att ta med en hoj härifrån.
Vad gäller vanliga hojar så är mindre offroad nog det som körs mäst därnere. 125-250cc.
Hela familjen flyttar ner dit. Farsan är brasilianare.Chii skrev:OT men vad gör man i brazilien som ung svensk?
Sol och värme året runt.philsson skrev:Hela familjen flyttar ner dit. Farsan är brasilianare.Varför inte följa med.
Sol och värme året runt.
jo ass jo...Chii skrev:Trodde det var grass and ass som lockade

philsson skrev:Hela familjen flyttar ner dit. Farsan är brasilianare.Varför inte följa med.
Sol och värme året runt.
Du är så välkommen så. Jag hoppas jag kan ta med mig husan ner och att allt funkar med registrering. Men isf måste jag få med mig ett par motardfäljar.Revelator skrev:Låter gott, får komma till våren då och hälsa på...skulle vart med familjen ner nu, men förhindrades av sjukdom. Du får reka hojbeståndet tills dess...![]()
philsson skrev:Du är så välkommen så. Jag hoppas jag kan ta med mig husan ner och att allt funkar med registrering. Men isf måste jag få med mig ett par motardfäljar.
Blir spännande att se om du lyckas få med hojen över och vad kostnaden för det blir...Eftersom pappa är brasilianare så kan han ta med hojen som flytt prylar och slipper alla avgifter. Betalar isf bara fraktavgiften men då måste ju hojen stå på honom först. Men kruxet är att det är inte lika förmånligt att vara Brasse mot svenk och eftersom han även har svenskt bedborgarskap så åker han heldre som svensk och sabbar för mig.Revelator skrev:Tackar, då blir det röj!Blir spännande att se om du lyckas få med hojen över och vad kostnaden för det blir...
philsson skrev:Om jag lyckas få frisedel är det flytt till brasilien i juni nästa år. Till San Paolo faktiskt. Har kollat upp lite priser på hojar där och det finns sporthojar men alla hojar där är väldigt dyra. Skulle vilja säga dubbelt upp mot här i sverige eller tom ännu högre ibland. En begagnad r1 kostar runt 150k+ 2000 årsmodell. Har änsålänge bara hittat en husaberg. Det var en 650 02a för 110kså det blir väl till att ta med en hoj härifrån.
Vad gäller vanliga hojar så är mindre offroad nog det som körs mäst därnere. 125-250cc.

Billigast är att åka upp till USA och ta sig en låg och fin MC semester ner till brasilien. Tycker det låter väldigt lockande faktiskt.tuppjuck skrev:Börja importera från Tyskland då människa!![]()
philsson skrev:Billigast är att åka upp till USA och ta sig en låg och fin MC semester ner till brasilien. Tycker det låter väldigt lockande faktiskt.![]()
Nu måste jag missat nåt.. vad menar du med volym?..tuppjuck skrev:Haha, lockande![]()
Men... blir det inte svårt att få volym på det då?![]()
philsson skrev:Nu måste jag missat nåt.. vad menar du med volym?..![]()
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |