£m£li£
Ny medlem
Konstigt att jag fick en försäkring då, Sporthoj utan hemförsäkring...
Hel/halvförsäkring eller bara trafik?
Kan bara beklaga den säljarens kompetens. Men du vet väl hur säljare är?![]()
Säljer själv inga försäkringar som tur är...
Skulle varit intressant att se vad som hade hänt om du hade nappat på erbjudandet du fick första gången. LF jobbar med något som heter EttKund, och alla med rätt behörighet ser allt dom behöver om personen som ska få en försäkring. Hade du tagit försäkringen när han ville sälja den till dig, så hade den funnits i systemet direkt, och han/hon hade fått på pälsen av sin chef..
Du vet möjligen inte vad personen heter som du talade med?
Beklagande hjälper tyvärr inte mig just nu.. Känns som att man måste ha tur med vilken säljare man får när man ringer...
Grejen var den att jag ville ju ta försäkringen direkt, just därför bad jag säljaren skicka hem alla papper med villkor så att jag kunde läsa igenom och skriva på en försäkring.. Jag vet inte om inte hon postade papprena eller om dom har kommit bort på posten eller liknande.. Har dom det så hade jag ju i princip haft en försäkring nu om dom inte försvunnit (teoretiskt, om du förstår vad jag menar)...
Varför får man överhuvudtaget ett pris när dom ser att man inte har hemförsäkring där, borde inte det nämnas som krav först?
Nej, jag kommer inte ihåg namnen tyvärr...
Last edited: