Sporthoj ger koll på folks liv

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Ort
Uppsala och Upplands Väsby
Hoj
R6
Ganska kul att kolla sporthoj medans man kanske gör nå't annat (vattnar blommor t ex :p ). Man får lite inblick i hur folk lever. Man ser att t ex Galne Dansken kom hem lyckligt till Vaxholm från Max och nu valde datorn framför sängen. Millan sover nästan aldrig utan poppar upp nu och då bland de inloggade. Etc etc...
 
n'Lasse skrev:
Ganska kul att kolla sporthoj medans man kanske gör nå't annat (vattnar blommor t ex :p ). Man får lite inblick i hur folk lever. Man ser att t ex Galne Dansken kom hem lyckligt till Vaxholm från Max och nu valde datorn framför sängen. Millan sover nästan aldrig utan poppar upp nu och då bland de inloggade. Etc etc...

så sant så.. o man ser att jag borde betala hyra på sh.com bland många andra... *s*
'/z - hehe.. nu blir det sängen.. gonatt vänner !
 
Nu är det bara jag uppe verkar det som, ina sliter i mig och tjatar om att gå och lägga sig.
Den här sommaren har jag blivit BEROENDE av SH.com
 
Varför skaffa ett liv när jag har det så bra på sporthoj....
Här träffar man vänner å sådana man ej känner, (nattugglor);):lol Nä det kanske inte var den riktiga sanningen...det är ju att jag är beroende av sporthoj.... OJOJ jag sa det!!!!:rock
 
Snart skall vissa :D av oss träffa några av personerna bakom nick'en på SH.com.

Det skall bli skitkul! :rock

Beroende blev jag för över ett år sedan... :rodnar
 
Lucky Luke skrev:
249465 Nu verkar det som om alla sover iaf.
Bara ett fåtal inloggade, inte några nick som man "känner" heller.

joho, jag är inloggad och mig känner du ;)

(vm i trådlyft)

Vad vinner man??
 
GUD VAD DU SKRÄMS!! :näsblod

Blev något orolig över min mentala hälsa när jag såg denna tråd. Hade inget som helst minne av att jag skrivit detta igårkväll/natt...

Tills jag såg datumet på mitt inlägg.:D
 
n'Lasse skrev:
2507100 GUD VAD DU SKRÄMS!! :näsblod

Blev något orolig över min mentala hälsa när jag såg denna tråd. Hade inget som helst minne av att jag skrivit detta igårkväll/natt...

Tills jag såg datumet på mitt inlägg.:D


Haha, din mentala hälsa har helt enkelt fastnat bättre på sh.com än du tror : )
 
Klart att man är beroende av Sporthoj... Man måste ju hålla sig uppdaterad va alla har för sig och vad som sägs... etc.. hehe... ;)
Hålla kollen vad som händer... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top