Sporthoj - Facebook

hade det bara vart närmare så! jag skottar gärna, det är riktigt roligt och bra träning för HELA kroppen, man får tänka efter bara så man inte förstör ryggen... fast det gör ju folk på gymmet också så ;)
Man får växla grepp lite då och då bara, så att man tränar symmetriskt ;)

Man kan ju dissa facebook hur mycket man vill men JÄVLAR vad stort det är:

http://www.facebook.com/press/info.php?statistics

30 miljarder inlägg per månad. Jisses!
Är det så konstigt:

Nu ska jag gå och kissa.
Nu har jag kissat, det gick bra.
Nu ska jag gå och äta en banan.
Tillbaka från bananätningen.

:rolleyes:

Facebook, nu även i Afrika

facebook.jpg

Beror ju iofs lite på vad man "använder" det till.

Håller med om att det är jävligt störande med alla som skriver vad de käkade till frukost, lunch, middag och hela sin dag i minsta detalj, eller när ungen bajsade på golvet osv.. som att någon bryr sig...

Däremot tycker jag att det är riktigt smidigt om man vill styra upp något, fest, AW eller liknande med folk som man inte träffar så ofta.
Eller kolla lite bilder från någons hojäventyr t ex...

De flesta som "dissar" facebook är de där superkonservativa människorna som är emot allt som är nytt bara för att de själva inte förstår sig på det...

Kan inte göra annat än att hålla med dig!

Det är fasen svårt o skotta åt "fel håll" men det ger bra träning :tummenupp
Ja, helt omöjligt i början, man stod ju bara och viftade som en arg väderkvarn, till grannarnas stora förtjusning :6surkart

Skaffa "vänner" som är äldre än 17 så slipper du det där ;)
Jag finns inte på facebook alls, så det problemet är lätt löst :tungan

Magnus_Moss skrev:
Jag tycker det är så jedra lite tjöt på Sporthoj nuförtiden. Daniel Igelhammar säger att det är mer racingtjöt på Facebook. Är det så? Borde jag gå med för att hålla mig uppdaterad om vad som händer i RR-Sverige?

Är det statusuppdateringar om vad som händer bland racerförare så är det inte SH som gäller. Då är det FB.

Du skickar pm till alla raceråkare mycket enklare där än vad du gör nu på SH och i många fall sliper du det då dom redan själva redan gjort uppdateringar om hur det går i sin verkstad, med sin träning, inköp av nya roliga prylar, lagt ut bilder och filmer från olika race mm mm.

FB blir lite till vad du själv gör den till med. I början för mig hatade jag den. Man fick ge det lite tid. Alla inbjudningar till farmville osv som jag har noll intresse av har lagt sig nu efter ett tag.

Nu har jag haft mycket nytta att ha den även för racingen och inte bara till att hålla kontakt med mina egna vänner. Jag har bra koll själv på vilka som är mina riktiga vänner i verkligheten och vilka som är "FB vänner". Håller mig mycket uppdaterad med olika racingserier, arrangörer, förare, fotografer mm. Mycket info hade jag missat om jag inte haft FB.

Mitt senaste race som jag körde så lades det nog ut ca 40st bilder på mig som jag kunde se där. Från hela racehelgen var det nog över 1000 bilder samanlagt från olika fotografer. Från EM:et på Albacete höll jag mina vänner uppdaterade med bilder live från helgen. La nog själv ut 130-140 bilder därifrån. Fotoalbumen därifrån använder jag som lagringsställe för mina bilder som jag sen använder här på SH i racerapporter när jag orkat med att lägga ut det här. La kanske ut 20-30 bilder från EM:et till tråden här från mitt eget album från FB. Då slipper jag hålla på med att lägga upp dom på tex en fotosida som photobucket eller liknande.

Känns det igen:
;)

Just det ja! :tummenupp

Är det statusuppdateringar om vad som händer bland racerförare så är det inte SH som gäller. Då är det FB. ....... "Säger en massa saker" .......
.........tex en fotosida som photobucket eller liknande.

Och när det kommer från Axxexxs, Mr RR-Sweden, så måste det vara sant juh!

OK, jag hör vad du säger.:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey