Sporthoj - Facebook

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag tycker det är så jedra lite tjöt på Sporthoj nuförtiden. Daniel Igelhammar säger att det är mer racingtjöt på Facebook. Är det så? Borde jag gå med för att hålla mig uppdaterad om vad som händer i RR-Sverige?

Perras ********************* las ju ner för att alla som hängde där iaf hängde här, och ingen orkade diskutera samma sak på två ställen. Så jag röstar för att hålla sig här för att diskutera, käbbla och sprida generell info, och snegla lite på förarnas egna hemsidor för mer specifik info om dom.

Såg förresten att jag var omnämnd Mozz, tackar för det omdömet! :)

Alltså andra kan inte hela tiden skapa trådar. Gör det själv!

Vintertid och juletider = rätt dött ändå med rr nytt!

Håller med! Men tar inte åt mig, jag tycker nog att jag gör mitt till för att starta trådar! Ingen skulle dessutom vara gladare än jag att SLIPPA vara med på Facebook.

Hmmmmmmm.... vad har jag sagt? Och var?:confused:

Last edited:
Perras ********************* las ju ner för att alla som hängde där iaf hängde här, och ingen orkade diskutera samma sak på två ställen. Så jag röstar för att hålla sig här för att diskutera, käbbla och sprida generell info, och snegla lite på förarnas egna hemsidor för mer specifik info om dom.

Japp och dessutom är det off season, det tar fart igen till våren!!!

Och dessutom suger facebook.. Vissa verkart ju f*n leva hela sitt liv genom statusuppdateringar.

Det borde byta namn till faceplant.
face-plant-3.jpg

Eller kanske FAILbook.
failbook.jpg

Och dessutom suger facebook..

Beror ju iofs lite på vad man "använder" det till.

Håller med om att det är jävligt störande med alla som skriver vad de käkade till frukost, lunch, middag och hela sin dag i minsta detalj, eller när ungen bajsade på golvet osv.. som att någon bryr sig...

Däremot tycker jag att det är riktigt smidigt om man vill styra upp något, fest, AW eller liknande med folk som man inte träffar så ofta.
Eller kolla lite bilder från någons hojäventyr t ex...

De flesta som "dissar" facebook är de där superkonservativa människorna som är emot allt som är nytt bara för att de själva inte förstår sig på det...

De flesta som "dissar" facebook är de där superkonservativa människorna som är emot allt som är nytt bara för att de själva inte förstår sig på det...

Frågan är om någon förstår sig på facebook, jag gör det iaf inte, är med bara för att...:confused:

Problemet med Fejan är att folk är kompisar med såna som de normalt knappt hälsar på. Jag rensade bort mer än 50% av mina "vänner" just för att slippa läsa sånt jag inte bryr mig om.
(Jag behöll Håkan och det ångrar jag, snubben gillar snö :mad: )

I övrigt håller jag med Victor: Att dissa Fejan är såååå 2008! :tungan

Problemet med Fejan är att folk är kompisar med såna som de normalt knappt hälsar på. Jag rensade bort mer än 50% av mina "vänner" just för att slippa läsa sånt jag inte bryr mig om.
(Jag behöll Håkan och det ångrar jag, snubben gillar snö :mad: )

I övrigt håller jag med Victor: Att dissa Fejan är såååå 2008! :tungan

Jag funderar på att antingen banna Håkan eller ge honom ett klippkort till snöskottning i Borensberg.

Jag kommer tamejfan snart ha byggt in tomten i en 2m hög mur. ungarna i grannskapet ska få åka skidor i vallen innan vintern är slut!

Jag funderar på att antingen banna Håkan eller ge honom ett klippkort till snöskottning i Borensberg.

Jag kommer tamejfan snart ha byggt in tomten i en 2m hög mur. ungarna i grannskapet ska få åka skidor i vallen innan vintern är slut!

JA! Härligt, jag kan komma o skotta lite hos er också! Värsta räjsbacken utanför ert hus, hmmm... man får stänga av gatorna först bara! det gör kanske inget? ;)
Det här vore nåt?
sm_ktm.jpg

Det ser onekligen lite roligt ut

http://cmgonline.com/content/view/487/254/

luff söker desperat efter snöskottare på facebook,adda honom håkan:tummenupp

hade det bara vart närmare så! jag skottar gärna, det är riktigt roligt och bra träning för HELA kroppen, man får tänka efter bara så man inte förstör ryggen... fast det gör ju folk på gymmet också så ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT