Sporthoj, ett forum för kärringar?

• Thread starter Thread starter Erik_G
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
John skrev:
2480919 Pinsamt, grabben.

Jag slår vad om att Chris Ash kör ifrån dig på sin 125'a.

Knappast,

Jag är nöjd och den går billigt och bra. Som student har jag inte råd försäkringskostnaden på en Turbo-Haya. :D

Sen är det inget gammalt ruttet lik heller, så det blir nog finfint. :tummenupp

Erik_G skrev:
2480932

Med en sådan ödmjukhet kommer du gå långt här i livet. Kanske hela vägen över diket. Kanske.

Jamen orka bry sig.

Förresten, vill man ha musik så kan man ju köpa en goldwing.

Zee skrev:
2480944 Med en sådan ödmjukhet kommer du gå långt här i livet. Kanske hela vägen över diket. Kanske.

Vad menar du? Hojjen är perfekt för mig, jag har ju inte ens körkort så jag skulle bara dö fortare om jag köpte en Turbo-Haya direkt. :D

Jag vill inte ha något gammalt ruttet jävla lik heller, så det passar mig fint som ska pendla 80 mil i veckan.

Erik_G skrev:
2480955 Vad menar du? Hojjen är perfekt för mig, jag har ju inte ens körkort så jag skulle bara dö fortare om jag köpte en Turbo-Haya direkt. :D

Jag vill inte ha något gammalt ruttet jävla lik heller, så det passar mig fint som ska pendla 80 mil i veckan.

Ja, där satt den. Perfekt tajming.:pangihuve

Jag tippar på 10min efter det att Swedie loggat in:corn

Erik_G skrev:
2480955 Vad menar du? Hojjen är perfekt för mig, jag har ju inte ens körkort så jag skulle bara dö fortare om jag köpte en Turbo-Haya direkt. :D

snälla................gå och dra balla i gruset borta på BIKE's forum istället, där kan du hitta likasinnade

imaster skrev:
2481493 Gissar på att Slipknot och Limp Bizkit går hårt hemma hos dig?

Nej men för fan,

Det är uteslutande Grave Digger, Saxon och Judas Priest. Alltså endast det tyngsta. :yoparty

Joockey skrev:
2481663 Jag håller med dig till 100% Bra skrivet!

Tack, jag borde inte bli konstant flamead för att jag säger vad alla tänker. Folk vill vara så jävla politiskt korrekta att det tappar all sans. :dummer

Erik_G skrev:
2481695 Tack, jag borde inte bli konstant flamead för att jag säger vad alla tänker. Folk vill vara så jävla politiskt korrekta att det tappar all sans. :dummer

Man skulle ju kunna tolka det som om att det var dax att se över sina tankar.

Erik_G skrev:
2481695 Tack, jag borde inte bli konstant flamead för att jag säger vad alla tänker. Folk vill vara så jävla politiskt korrekta att det tappar all sans. :dummer

Lite underligt att du tycker att du alltid blir flamead, du har ju trots allt startat hela 2 trådar!! Värt att notera är även åldern på personen som tidigare skrev att han höll med dig till 100%.....kanon :tummenupp.

Last edited:
Erik_G skrev:
2480932 Knappast,

Jag är nöjd och den går billigt och bra. Som student har jag inte råd försäkringskostnaden på en Turbo-Haya. :D

Jag syftade på att han är bättre på att köra.
Du bevisade att jag hade rätt, genom att jämföra med en turbo-hayabusa.

Det handlar inte om hur snabb hoj man har. Det handlar om hur du kan hantera den.
Jag hävdar fortfarande att Chris Ash kan köra ifrån dig med sin 125'a. Även om du skulle råka köpa en Hayabusa med turbo.

John skrev:
2482608
Jag hävdar fortfarande att Chris Ash kan köra ifrån dig med sin 125'a. Även om du skulle råka köpa en Hayabusa med turbo.

Du är verkligen sämst på att provocera.

Erik_G skrev:
2481624Det är uteslutande Grave Digger, Saxon och Judas Priest. Alltså endast det tyngsta. :yoparty

Tyngsta var det ja... :rolleyes:

Kom tillbaka när du börjat lyssna på lite riktig hårdrock. Kan ge dig några tips direkt: The Crown, Carnal Forge, Slayer och Dismember.

Erik_G skrev:
2483411 Du är verkligen sämst på att provocera.
NEj du drar han jätte lätt! Du är bäst du skulle få rossi att se ut som dig (sämst, löjlig och på gränsen till patetisk)

Gixxer-94 japp "vill jag bygga fighter på"
Hårdrock japp
Gnäll nää

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...