Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1584cc är original, men jag hivade på ett större kit som ger 1690cc men det händer fortfarande ingenting, men den dönar som fan![]()
Fan va Najs!! fast inte riktigt det stuket jag gillar på hd.. den ska va låg som fan o ett litet pinna styre bara![]()
styret som sitter på måste ju ta död på armarna
![]()
Nu har den äntligen landat, förmodligen inget jag får kreds för här men det skiter jag i.![]()
1584cc är original, men jag hivade på ett större kit som ger 1690cc men det händer fortfarande ingenting, men den dönar som fan![]()
Nu har den äntligen landat, förmodligen inget jag får kreds för här men det skiter jag i.![]()
Du får döna förbi Sunnanå en dag
Vad sa du att han gjorde?2902066Faan Bosken... har du "hittat hem" nu? Som Swappe nämnde, hur lång tid bedömer du det tar innan du fått på Hammarlacken?![]()
(För newbees: Grabben köpte en mint-condition polkagris R1, 2004 tror jag året var. Strippar den direkt till fighter, sätter fransar på styret o målar om den med hammarlack)
EDIT:
....eller var det 2003??
ALLA ska vi den vägen vandra
Heeeehrrrrm. Jag är medlem i ASVÄG - Alla Som Vägrar Äga Glidare.![]()
Mustigt
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |