Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rimag skrev:Har en till tenta på onsdag också, lycko mig.

tack för att du nämde oordning, kom på att min svettiga dobuk låg kvar i bagen sen träningen igårkvällMikkE skrev:Vart och sett en musikal som lillasyster är med i.
Nu hänger jag här framför datorn och är astrött, mer trött blir jag när jag ser min hög med kläder i sängen och lite andra prylar... orkar verkligen inte...

Bahaha!-Rosen- skrev:tack för att du nämde oordning, kom på att min svettiga dobuk låg kvar i bagen sen träningen igårkväll![]()

okej, då har jag nog lite mer ordning här. me jag känner inte igen mig själv för efter att de andra stack så fick jag ett ryck och bäddade till och med sängenMikkE skrev:Bahaha!
Kläder, kameraprylar, hårddisk, FOTO tidningar, räkningar, diverse papper... ååååh![]()

-Rosen- skrev:okej, då har jag nog lite mer ordning här. me jag känner inte igen mig själv för efter att de andra stack så fick jag ett ryck och bäddade till och med sängen![]()

hehe, jag vet jag känner inte ens igen mig själv. grattis på digstoooffe skrev:Bäddade du sängen kl halv tolv på kvällen?![]()
pucken skrev:Ska ha lekstuga hela natten !!!!! Min ram e tillbaka.![]()
GuW skrev:Det där måste ju fan va ett backjobb, dom har ju svetsat fast ett sjok aluminium stort som en hel jävla garageport på sidan av ramen!![]()
Den såg lång låg och snabb ut, ser fram emot bilderna du tar på söndag när du provgasar utanför
(edit)
Jag sitter här för att jag gör alltid det, vardag som helgdar.
Jag är helt enkelt inte party-typen, dessutom ska jag åka rally i morgon, och det passar sig inte att vara bakis då.
Men eftersom det är sista tävlingen för vintern så blir det några öl och filmvisning på kvällen, så man får skratta åt alla misstag och avåkningar från sesongen.....
Kom nyss hem från deltidsjobbet ...upp 07 imorrn till heltidsjobbet. And so on.Paradoxy skrev:Varför sitter ni här en fredagkväll?
Är jag mobbad?
Hur många kommer sitta uppe halva natten?
![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen