mojja83
Guest
Det får ju då vara en forumdel där man inte kan skapa trådar, men det hade nog kunnat vara lite småroande.![]()
Hade nog blivit den mest besökta forumsdelen då urspårade trådar är dom roligaste!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det får ju då vara en forumdel där man inte kan skapa trådar, men det hade nog kunnat vara lite småroande.![]()
Bah, börja med att flytta på ditt namn direckt under "Mc-relaterade Diskussioner" så jag slipper besöka din profil varannan gång
(hackar lite bara)
Jag personligen tycker det, då en del av hojåkningen (må så vara att just den här årstiden är den en mycket liten del, men vinterhalvåret en mycket stor del) är diskussion kring beteenden både på väg o här inne på SH & hur dessa påverkar saker o ting.
Samma som att diskutera bandagar på gotland ring och hur ambulanser hanteras där eller vilka vägar som är bra iår eller skogstokiga bilister eller om fotpinnen ska vara nere eller uppe, etc etc Take your pick.
Sen om nån moderator tycker att en tråd ska flyttas till en eller annan forumdel, tja det brukar jag inte ha så mycket åsikter om. Personligen tycker jag att det skulle vara kul med en forumdel som heter
"Urspårade trådar"
dit ni flyttar trådar som spårar ur istället för att låsa dem![]()
Bara på morgonenDarrig på handen?![]()
Ok grabbar, för det är just bara grabbar...suck, börjar vi bli klara här eller ska ni fortsätta? Ser att några av er börja hacka på varandra istället för att hacka på allt annat i världen....
Mvh Peter
Licencerad moralkärring.
Men för i h-vete... nu rinner skiten t.o.m. ut genom nyckelhålet i det blå skåpet!
Hur tänker TS egentligen? Starta värsta gnälltråden bara för att klaga över att det gnälls så mycket på forumet?
O sen visar det sig att vissa av er som går i svaromål har så fula hojar så det är ju rent ut sagt pinsamt! Tror ni verkligen att vi är intresserade av att läsa era inlägg när ni kör omkring på sånt där? Ni borde ju för fan skämmas!
O du Orecic... Jag vill inte behöva få en massa skrattattcker bara för att du håller på o försöker göra dig lustig mitt i dessa allvarliga diskussioner. Respektera!
Och inte är det tillräckligt mycket kvinnor i den här tråden - heller!Jag kan inte fatta varför inte forumansvariga gör något åt det?
År in och år ut så är det bara en massa bikerboys som skriver här.
Fan va less man blir asså! Skärp er!
frankof skrev:[QOUTE=Peter Pan]
Darrig på handen?
OK jag sitter här och funderar varför jag orkar läsa igenom en sån här skittråd när jag ha massor med viktigare saker att göra, vad håller en sån här tråd levande att den inte självdör är ett mysterium.
Nu är det hojväder dags att att dra en repa, ja jag kommer att köra fort som f-n annars får det vara men med marginalerna på min sida (tror jag iaf) försöka förutse farorna det kan bli hojväder i morgon också.
Skön läsning i turbo och racing- trådarna inget smutskastande, off-topic är för jävla jobbigt man blir trött (kanske åldern) tappar liksom fokus, vad handlade det här om som jag började läsa. Det roligaste i den här typen av trådar är fö löpsedlarna skönt med distans till smörjan som skrivs.
Nu skrev du ju själv ett inlägg,så nu lever ju den vidare ett tag till,satan jag skrev ju också...![]()
Om femton år kommer du själv (utan att medvetet ljuga) svamla om hur jäääävla mycket tuffare knuttarna var på din tid.
Nostalgi är lömskt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden