Sporthoj eller supermotard??

rsnisse

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
gsx600r -01
vilket är roligast/bäst??...funderar på att byta från sporthoj(GSXR)...till någon motard...

Näää... du kommer ångra dig tror jag. Dom skakar, går sakta, låter illa och är tråkiga att köra. (det här är vad JAG tycker, så det behöver inte ni motardgeeks påpeka :D )

Jag tycker det är roligare med supermotard efter vägen, men då åker jag aldrig långt på hoj heller :) Prova innan!

Rigge skrev:
Näää... du kommer ångra dig tror jag. Dom skakar, går sakta, låter illa och är tråkiga att köra. (det här är vad JAG tycker, så det behöver inte ni motardgeeks påpeka :D )

He he! Ja, i relation till en sporthoj skakar de mer och är långsammare. Men jag blev i alla fall frånåkt av många motardhojar på Midlanda när jag hade ZX-7:an och min nya Supermoto är väldigt tyst än så länge. Den är dock jävligt kul att köra i stan och på bana med!

Jag behövde inte påpeka men det är mycket man inte behöver! :D

Jag tyckte det var skitkul i början men det blir för långtråkigt att inte kunna åka fort eller längre sträckor
:( Har du råd med båda så skulle jag satsa på det, kanske två billigare alternativ istället för ett dyrt?

Lurch skrev:
He he! Ja, i relation till en sporthoj skakar de mer och är långsammare. Men jag blev i alla fall frånåkt av många motardhojar på Midlanda när jag hade ZX-7:an och min nya Supermoto är väldigt tyst än så länge. Den är dock jävligt kul att köra i stan och på bana med!

Jag behövde inte påpeka men det är mycket man inte behöver! :D

Jag vart också omkörd av såna då, men det har ju inget med att dom går sakta att göra :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...