Sporthoj.com..

Status
Ej öppen för fler svar.
fan, man ska byta avatar så det blir ännu mer liv här..:va:va:va

suck......:död

Jag ser nog din glipa där ändå. ;)

Mycket bra sagt! alla är så hÄfTiGa på iNtErNeT!! tagit upp detta förut och håller med dig fullständigt.:tummenupp

PippiT dags att ta på dig burkan Nash länge velat ge dig i present, sedan tar du en ny bild så ska du se att även då kommer folk gnälla.

Det roliga är att min mamma frågade mig när jag träffade honom om jag skulle börja använda burka nu...gissa om hon andades ut när jag sa att så var inte fallet. ;) Förresten så når inte min kedja längre än till hallen så jag kommer inte iväg ut för att köpa en. ;)
 
Last edited:
Måste väl nästan vara rekord för antal inlägg i en tråd under en dag?
 
Då det är så många som anser att bilder som dessa inte spelar ngn roll, måste det ju vara ok att jag lägger upp lite bilder när jag visar halva ballen? "det är ju bara lite hud" var det några som sade
 
Det komiska är väl att ingen har påstått att det varit störande eller att de retar sig på bilden över huvud taget. Det handlar väl bara om att ifrågasätta varför man lägger upp en sån bild här på SH. (När man dessutom är bunden)

Vad är syftet?
 
Den här tråden har ju större potential än vilken däckstråd som helst!

Men finns det någon gräns för hur mycket skinn man får visa av sin kropp på detta forum?
Skulle det vara nödvändigt att lägga någon gräns för det?
Diskussionen om hur mycket tuttar damen i fråga får visa på SH hålls säker bäst i hennes eget hem!



Skulle själv inte lägga ut någon bild på min tvättbräda tex för att det skulle inte finnas pixlar och grejjer nog för att få plats. :)
Det är mitt val, andra gör andra val.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top