Hela poängen är att när någon går in och ändrar i en artikel sänds en pling till de som prenumererar på artikeln så kan de gå in och kolla så att ändringen "är sann".....
Fullkomligt stencoolt....
Kör hårt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hela poängen är att när någon går in och ändrar i en artikel sänds en pling till de som prenumererar på artikeln så kan de gå in och kolla så att ändringen "är sann".....
wiki låter otroligt spännande och bra.
Men, alltså det där med att fel "rättas". Av vem rättas det, och vem avgör vad som är korrekt information?
Äger alla rättighet att ändra i ett wiki?
Om kreti och pleti går in och rättar så kanske det inte är helt lyckat alla gånger.
Känner att jag inte helt och fullt förstått wiki-konceptet
Problemet med såna trådar är ju att dom alltid spårar ur, frågar nån om zx10 -05 är en bra hoj så kommer 90% av svaren vara skitsnack å babbel om att alla andra hojar är bättre.Visst, wiki rules. Jag är på.man skulle kunna ha det på prov i mek-forumt till att börja med.
Sen skulle jag vilja ha en reciensionsdel a la bike.se där varje hojmodell är en "tråd" som alla kan recensera/kommentera. Då skulle vi slippa alla upprepande trådar som t.ex "Är CBR600F är bra nybörjarhoj, vad ska jag tänka på?".
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |