Sporthoj.com version 1.0 beta

Status
Ej öppen för fler svar.
Vi med breda skärmar upplever nya SH som en försämring. Är man av deviset "lean & mean" vilket innebär att onödigt (dvs mindre använt) bjäfs som "anteckningar", "länkar" etc stjäl plats (och fokus) från relevant information - är det också en försämring.

Dvs, mer bröd och mindre pålägg.

sandstream skrev:
2329236 :nicka
Det är antingen den DNS FF använder som inte är uppdaterad eller så hänger det kvar i din cache, rensa den så ska det fungera.
Eller så byter du till IE och slipper alla problem:hihi
Funkar bara på tex "Dagens datum:...", inte på texterna i inläggen.

Satans vilken mupp jag e´ ! :3freak

Cleaned cache !

(IE är gay)

FF: ctlr + förstorar allt, ctrl- förminskar allt ! Så har det alltid varit ! :tummenupp

Efter lite användande märker jag att jag får ont i huvudet av nya teckensnittet. För litet eller fel typ av font. Bredden av forumet stör jag mig nåt grymt på. Hoppas det kommer ändras.

Jag kan enbart se första sidan med annonser, klickar man på någon annan sida (äldre annonser) kommer fortfarande första sidan upp med de senaste annonserna.

Håller med ovanstående, blir fruktansvärt trött i huvudet / ögonen efter bara 15-20min annars kunde man sitta timmar... samt avsmalningen är mkt irriterande.

Hur lägger man upp bilder på Garaget?

tror nog man kan vänja sig=)
man e ju en vanemännsika så klart du får klagomål..

det ända jag sett att jag saknar e könsdefinieringen här inne på forumet.. :)
annars blir nog allt bra..:tummenupp

Ej läst tråden... klipper in mitt inlägg från tråden i OT-delen.

Jag hör till dom som tycker det blev sämre. :rolleyes:

Tycker det är mycket plottrigare och otydligare nu.

PM-ikonen är sämre, förra såg man direkt när den blinkade, denne ser man inte lika lätt, så man får kolla den lite då å då.
Sen verkar inte läskvitto-funktionen funka nu, plus lite andra buggar.

Jag gillade förslaget att lägga listan på alla online-användare längst ner istället. Bra förslag. :tummenupp

Mycket är väl en vanesak, men förra versionen kändes mycket enklare och tydligare iallafall.

Förresten, nån som vet hur man använder Garaget? :va
Jag HAR läst första sidan, men det verkar inte funka nu.
Jag kan iallafall inte ladda upp några bilder.

Tycker att nya sidan är kanon, men det verkar som jag är i minoritet.

War-psycho skrev:
2329606 Jag hör till dom som tycker det blev sämre. :rolleyes:

Tycker det är mycket plottrigare och otydligare nu.

PM-ikonen är sämre, förra såg man direkt när den blinkade, denne ser man inte lika lätt, så man får kolla den lite då å då.
Sen verkar inte läskvitto-funktionen funka nu, plus lite andra buggar.

Jag gillade förslaget att lägga listan på alla online-användare längst ner istället. Bra förslag. :tummenupp

Mycket är väl en vanesak, men förra versionen kändes mycket enklare och tydligare iallafall.

Förresten, nån som vet hur man använder Garaget? :va
Jag HAR läst första sidan, men det verkar inte funka nu.
Jag kan iallafall inte ladda upp några bilder.
Jag fattar inte heller hur garaget funkar. Jag hittar inga inställningar alls.

Men Swedie, snälla fixa bredden till det vanliga igen. Och fixa tillbaka man/kvinna-symbolerna...

Tyvärr, som vanligt idag när sidor och program uppdateras ser det vid en första blick flashigt och coolt ut men vid användning mer rörigt och svårläst.

- utnyttjar inte hela sidbredden
- svårlästa teckensnitt
- för mycket färger gör ett rörigt intryck

Som program/webutvecklare måste man veta om man deltar i en designtävling eller skall tillhandahålla något väl fungerande...Sweedie snälla, gå den rätta vägen!

Xyron skrev:
2329424 Håller med ovanstående, blir fruktansvärt trött i huvudet / ögonen efter bara 15-20min annars kunde man sitta timmar... samt avsmalningen är mkt irriterande.

håller med, fixa asap:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Back