Hej! Fick lov att köra en "snabb" uppdatering av forums grundmjukvara då den version som låg var väldigt gammal. En del injusteringssaker finns att göra, men det verkar som det gick hyffsat smärtfritt ändå.
Surfa vidare
Surfa vidare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det där är fixat.Min profil är ju borta, har inga bilder eller text på min sida.
Visa svar jämte Visa nya inlägg.Har "vem citerar mig?" försvunnit? Eller är det också på G..?
Nix, missvistande för hur "bra" och "dålig" en medlem är.Dom här gröna rutorna som visar hur mycket "reps" man fått under avataren. Kunde inte dom fått vara kvar? Såg att dom var där i typ 5 minuter![]()

Inte menat att vara kvar. Borttaget nu. Det i grunden funktionen som "Dåligt / Bra" använder sig av för att ge poäng på ett inlägg.Vad gör den där lilla vågskålen som är under folks avatarer? "Add to Swedies reputation"..?![]()
Mutta o kukka tillbaka.Ser att kille/tjej infon brevid nicket försvann också. Mer arbete för raggarna i "jag är ny"-forumet nu.![]()
Hmm kan du ta skärmdump på problemet? Förstår inte vad du menar helt o hållet. Låter iaf skumt!Varje gång jag gör en sökning så kommer mitt användarnamn med vilket gör att om jag inte tar bort det vid varje sökning så letar jag bara trådar som jag har postat i...ska det vara så?
Samma sak om jag går in och ska söka efter en medlem, mitt namn är förskrivet...jag vet vem jag är
Verkar lite onödigt att det ska sökas efter inlägg i användarens namn som standard, användare borde man fylla i bara om man vet det...
)|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|