Sporthoj.com Uppdaterat

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Hej! Fick lov att köra en "snabb" uppdatering av forums grundmjukvara då den version som låg var väldigt gammal. En del injusteringssaker finns att göra, men det verkar som det gick hyffsat smärtfritt ändå.

Surfa vidare :)

Innebar uppdateringen några nya funktioner för oss användare som vi kan ha nytta av eller är det mest buggfixar och prestandaförbättrande förändringar?

Just sökmotorn förbättrades med att man nu kan tagga trådar med olika sökord.

Görs nedanför varje tråd (för tillfället).

Profilen syns inte och "Visa svar" funkar inte på länken är bruten.

Det ända jag har hittat hittils..

Dom här gröna rutorna som visar hur mycket "reps" man fått under avataren. Kunde inte dom fått vara kvar? Såg att dom var där i typ 5 minuter :hihi

Har "vem citerar mig?" försvunnit? Eller är det också på G..?
Visa svar jämte Visa nya inlägg.

Dom här gröna rutorna som visar hur mycket "reps" man fått under avataren. Kunde inte dom fått vara kvar? Såg att dom var där i typ 5 minuter :hihi
Nix, missvistande för hur "bra" och "dålig" en medlem är.

Last edited:
Vad gör den där lilla vågskålen som är under folks avatarer? "Add to Swedies reputation"..? :va

Ser att kille/tjej infon brevid nicket försvann också. Mer arbete för raggarna i "jag är ny"-forumet nu. :lol

Vad gör den där lilla vågskålen som är under folks avatarer? "Add to Swedies reputation"..? :va
Inte menat att vara kvar. Borttaget nu. Det i grunden funktionen som "Dåligt / Bra" använder sig av för att ge poäng på ett inlägg.

Ser att kille/tjej infon brevid nicket försvann också. Mer arbete för raggarna i "jag är ny"-forumet nu. :lol
Mutta o kukka tillbaka.

Last edited:
Varje gång jag gör en sökning så kommer mitt användarnamn med vilket gör att om jag inte tar bort det vid varje sökning så letar jag bara trådar som jag har postat i...ska det vara så?
Samma sak om jag går in och ska söka efter en medlem, mitt namn är förskrivet...jag vet vem jag är :)
Verkar lite onödigt att det ska sökas efter inlägg i användarens namn som standard, användare borde man fylla i bara om man vet det...

Varje gång jag gör en sökning så kommer mitt användarnamn med vilket gör att om jag inte tar bort det vid varje sökning så letar jag bara trådar som jag har postat i...ska det vara så?
Samma sak om jag går in och ska söka efter en medlem, mitt namn är förskrivet...jag vet vem jag är :)
Verkar lite onödigt att det ska sökas efter inlägg i användarens namn som standard, användare borde man fylla i bara om man vet det...
Hmm kan du ta skärmdump på problemet? Förstår inte vad du menar helt o hållet. Låter iaf skumt!

Kanske inte ett problem egentligen, men numera går det att citera förstainlägget trots att det i texten under detsamma står att det inte ska gå.

Misstänker att möjligheten tidigare plockades bort för att det blev så många inlägg med citering av just detta (eller var det för att det gav databasen mer jobb att hålla reda på alla citeringar? :va )

Kan du inte fixa så bilderna öppnar sig som innan? Nu öppnas dom i något "flashigt" fönster som bara är drygt.

När jag går in på Sök så är mitt namn ifyllt och den söker på Exakt namn (användare) om jag inte klickar ur det och tar bort mitt namn. Numera e jag van men man blev fundersam i början när allt man sökte på visade 0 träffar...

Kanske bara är jag.....

Och detta nya sätt att kolla bilder funkar inte (på mindre skärmar iallafall) då det hela tiden blir skit upplösning och gryniga bilder som tvingar en till att ändå öppna upp det på det gamla sättet, bättre innan, tycker jag iaf

Bifogat

• sök.jpg
    sök.jpg
    205.4 KB · Visningar: 55
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage