Sporthoj.com tröjor???

• Thread starter Thread starter WP
  • Start date Start date

WP

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kanske en BMW
Jag vill också ha en!!! :rock Är det bara jag som inte har en eller???
Tycker att Swedie borde fixa sådan igen, så de så!!! :bow

Är det bara jag som vill ha??

/WP

Såg i nån tidigare tråd att han skulle ta tag i det efter att allt med klistermärkena var klart...

Så den som väntar på nått gott...Väntar alldeles för länge.. ;)

Jag behöver också nåt att värma mig i!

Då var det bestämt då Swedie, fram med en ny beställningsomgång!!

Eller ska vi ta till lite låga tricks för att skynda på det hela. Jag tror inte du kan fixa tröjjor snabbare än Mavve... :D Upp till bevis!

haha! okey gubbs. Ska fixa det snarast. Vill bara hitta ett tryckeri. Om ni har några tips för tryckeri i närheten av etuna, let me know!!

Skulle vara läckert att ha! :slicka
Då är man inte bara en Sporthojare...utan en Sporthojare med Sporthoj-tröja :tummenupp

Jag kommer även att försöka erbjuda massa andra artiklar.

Någon här som har erfarenhet i hur Shopping Carts? behöver hjälp att fixa upp en sådan. Eller ni kanske vet en sajt jag kan använda mig av.
Hör av er snarast tack!!! :)

Kommer försöka ha kepsar, muggar, kalsonger, bh's, vanliga tshirts (utan sporthoj.com på dem.. eller kanske en lite logga).

säger 2 saker!

Frojsigt, Frojsigt!! :bow

Skulle va fränt med en STOR Sporthoj text över arslet på kallingarna! :tummenupp h0h0

Swedie: Min pappa bor i etuna och trycker tröjor, klistermärken och gör skyltar.
Han gör allt i västerås (tror det är brages reklam och textiltryck) :D

Swedie skrev:
Jag kommer även att försöka erbjuda massa andra artiklar.

Någon här som har erfarenhet i hur Shopping Carts? behöver hjälp att fixa upp en sådan. Eller ni kanske vet en sajt jag kan använda mig av.
Hör av er snarast tack!!! :)

Kommer försöka ha kepsar, muggar, kalsonger, bh's, vanliga tshirts (utan sporthoj.com på dem.. eller kanske en lite logga).

Jag är intresserad av en bh finns det möjlighet att göra lite kalsonger med mocka string också?...:whip

Back