Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BlueNote skrev:Ehm vart handlar du kläder? Är du bara dum eller är det dyra ställen?
Swedie skrev:Tjenare mors... sitter uppe i natten o joxar runt med Sporthoj.com T-shirt designs. Dessa kommer vara generella T-shirts utan nick o slogan.
Vit o Svart kommer nog finnas. Kanske andra färger. Men iaf endast vit o svart text. Färg på tröjan kan ni få välja vad än ni vill ha (vad som finns i katalogen såklart).
Pris... vore nog 250kr inkl frakt! (Ändrat i inlägg) Är det ett reko pris? De tycker iaf jag själv. Själva T-shirten kommer vara av mycket bra o slittålig kvalite. Inge skit där sömmarna går sönder vid minsta beröring.
Nått intresse?
p.grip skrev:Men herregud, en bra t-shirt kostar mellan 300-400 i butik, bråka om 250kr inkl frakt för en "designad" tröja..![]()
Med andra ord, jag är helt på![]()
nej. Tryck egen tröja. Kan ej göra unika för varje person. Blir så som den ser ut. Dock kan jag trycka den i röd med vit text.Zana skrev:Jag vill defenitivt ha en OM du skippar hojen på fram, skriver sporthoj.com på vänster bröst lite diskret.
Färg: Röd T-Shirt & vitt tryck...![]()
Hur blir trycket? Mjukt och tjockt, eller tunnt och hårt? Jag älskar tryck som nästan står ut från tyget... =)
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |