Sporthoj.com T-shirts - Vill du ha?

Kan Swedie ge en beskrivning på ung. hur pass "slimmade" "tajta" de är? :va

Jag menar, ska man som jag, 1,87 m & 90 kg ta L eller XL? Jag vill inte ha ett tält, men hatar även skittajta kläder. Vill de ska sitta bra, typ enligt figuren men ändå inte så det känns att dom ligger på å snärjer ens lite heller :yoparty

Är dessa t-paitor av samma fabrikat som tröjan eller? Bara så man kan bilda sig en uppfattning om storlekarna... :va :tummenupp

Ska man ändå köpa 3 t-paitor vill man ju ha detta på klart lite... :7peta

Gix skrev:
Kan Swedie ge en beskrivning på ung. hur pass "slimmade" "tajta" de är? :va

Jag menar, ska man som jag, 1,87 m & 90 kg ta L eller XL? Jag vill inte ha ett tält, men hatar även skittajta kläder. Vill de ska sitta bra, typ enligt figuren men ändå inte så det känns att dom ligger på å snärjer ens lite heller :yoparty

Är dessa t-paitor av samma fabrikat som tröjan eller? Bara så man kan bilda sig en uppfattning om storlekarna... :va :tummenupp

Ska man ändå köpa 3 t-paitor vill man ju ha detta på klart lite... :7peta

Kanske fråga om Swedie vet vad det är för märke på tröjjorna, är det "Hanes" "Lewis" "Marwin" typ. Kanske om man kännewr igen märket kanske man kan far på en butik & prova eller som jag gjorde en gång, for till ett tryckeri & provade för dom hade det tröj märket hemma

Ska kolla imorgon, Måndag vad märket hette. Kommer inte ihåg :rolleyes:

Gix, väljer du Medium .. så ser du ut som en flicka. Väljer du Large, blir det manligt.

Swedie skrev:
Ska kolla imorgon, Måndag vad märket hette. Kommer inte ihåg :rolleyes:

Gix, väljer du Medium .. så ser du ut som en flicka. Väljer du Large, blir det manligt.

Ok, tack... blir nog L, eller kanske rent av XL då för min del eftersom jag är just precis jättemanlig :D

Fräsch t-shirt. Går det inte att sätta ett stort suka märke på ryggen.

Skulle du lämna in beställningen till helgen?

Nu när man inte får åka hoj blir man ju galen i allt vad hojar heter, även t-shirtar...

Kanske... det beror på antalet inkomna betalningar. Antingen gör jag så att när det kommer upp till en viss mängd betalningar går det till order, sen så får det gå en tid till, tills ett visst antal betalda orders kommer inte.

Vart tog beställningssidan vägen? Eller ede bara jag som inte hittar? La in en beställning men jag skulle behöva pg-numret.

För vet ni? Jag tycker att det ser ut som "mannen på bilden" på t-shirtens framsida kört omkull. (I sann sporthoj.com-anda, dock.)

Se till och beställa nu och beställa innan Måndag. Då tar jag av T-shirtsordersidan och inväntar alla betalningar.

Swedie skrev:
Se till och beställa nu och beställa innan Måndag. Då tar jag av T-shirtsordersidan och inväntar alla betalningar.

Låter bra, tycker det är dax att strunta i denna sida nu & göra en stícky sida på dom som har betalat, så det sätter lite press på folket i denna härliga miljö

Swedie skrev:

Beställde 3 st. nu... en vit, en svart å en röd i L... så se till att de blir så då oxå :7peta :tummenupp

För över pengar så fort jag bara hinner till banken nästa vecka, å så tar de ju nån da för överföringen oxå, men det får alla andra suga på om det orsakar försening :arsele :lol

Jag betalde nu med, men det tar väl någon dag innan det kommer in på ditt pg.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman