Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

har fortfarande en massa liggande till FZR1000 1991
Skulle vilja bli av med ALLT, bra pris till den som hämtar lådorna !! :tummenupp

Köpes: Däckkrängningsverkty.

Endera i närheten av Lund eller med möjlighet att skicka.

Har en polare som för någon månad sedan kraschade sin Yamaha fz1-n 2008 och skulle behöva lite delar, så om någon har följande delar som kommer nedan, skicka ett sms till honom så ringer han upp er, tel 0736-216072

* Tank
* Plasten framför tank
* Kyl
* Växelföraren
* Styre
* Speglar
* Plastdetaljer runt baklampan
* Skjutssadel eller cuts
* Eventuellt ny fotpinne

Tack på förhand

Suzuki gsxr750 85-87 billigt men körbart objekt skulle jag kunna tänka mej o pilla med i vinter.

Ny forumet så inte redigt kommit underfull med allt ännu.

Jag söker en tank till en Honda Cb 750 custom - 1981 ?

Tack på Förhand Tim Bengtsson :)

Bromsskivor

Finnes:

Bromsskivor (fram) till en Triumph Sprint RS -01. Vänster är felfri, höger är skadad innanför skivan mot navet till efter ett stöldförsök. Båda skivorna är ca. 3500 mil gamla. Det är originalskivorna, kostar nya drygt 3000:- styck.

Passar även flera triumphmodeller.

Känns synd att slänga på miljöstationen när det kanske finns någon stackare som fått vänster skiva sönderbruten.

PMa vid intresse.

Hej!

Letar efter en grön eller svart tank till en zx10r-04/05.

Har du en sådan liggande eller vet någon som har det så hör gärna av dig!

Mvh: Kristian

Last edited:
Jag söker en kamkedjespännare och ev glidskenan kamkedjan löper i och en kamkedja till en Honda Dominator. Delar från Honda XR 600, 650 Vigor och FMX 650 passar oxå.

Någon som har de i sina lådor?

Last edited:
Söker efter en komplett framgaffel med styrkronor och bromsok till zx9r 1994-97.

Efterlyses! Komplett kåpset till en Honda CBR600f mod -93. Skriv Pm med telefonnummer så kontaktar jag dig snarast!
Ha en fin dag!

Last edited:
Yamaha R1 2004-2006

Söker en orginal bakcuts till R1 20004-2006 , skick och färg har ingen större betydelse

Back