Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

Kolla Ebay.se har mer eller mindre allt till Suzuki Bandit, Kanske även till alla andra hojar också. Slippa betala sjukt dyrt i Sverige. :tungan

Last edited:
KÖPES:
Söker en bakram till en r6 06-07 även skjuts sittsen. Skicka ett PM eller nå mig på 0763791115.

Letar efter en O2-sensor till en Yamaha FZ1 ! ( samma sak som lambasond typ ). Sitter i grenröret på orginalrör!

PM:a mig om Du har eller vet något!

Mvh

Varvräknare R6 -00-02

Söker en varvräknare/instrumentpanel till R6 årsmod 00-02.

Letar bakdelar från Yamaha r6 99-02 eller möjligtsvis modellen efter.

Behöver innerskärmen, sadlar, lyse, även själva bakkåpan från en 99-02.

även andra bakkåpor osv är intressanta.

Sitter och letar efter ett fäste till mitt Leo Vince slip-on det fästet som sitter på mitten av dämparen och fästes i "ramen" Hojen är Honda Hornet 600 2005 bifogar en bild på sliponet... Hoppas någon har ett liggandes eller vet vart man kan få tag på ett sådan fäste funkar lika bra med någon form av universal fäste
visabild.php

Bifogat

• 4347064397.jpg
    4347064397.jpg
    2 KB · Visningar: 302
plastkåpa till Honda cb900f 1981

Hej jag skulle behöva ha en plast kåpa som sitter på höger sida,alltså som täcker batteri och bromsvätska hållare. den ska helst vara svart det är av stort intresse av den efter som min flög av idag när jag tog en tur. Tyvärr så hittade jag den aldrig. Men svart är det jag vill ha. Tack så mycket på förhand. Jesper

Någon som har den stora plastdelen som håller batteri med mera i bakramen, för en 2006 års RSV1000R eller nyare. Ej tidigare då de ej passar.

Sökes: Mc motor, 1000cc eller större, skall användas till bilbygge så gärna med växellåda och startmotor med mera... kom gärna med förslag :)

Back