Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

Lite smått över till bla R1 osv

IU27 iridium tändstift.

R&G racing lösa kraschpuckar med gängor.
Den ena är något lite skrapad men fyller fortfarande sin funktion till fullo.
Finns tydligen inte annars att köpa lösa enligt säljaren.

PC USB kabel för power commander.
Ny oanvänd.

R1 höger fotpinne.

Last edited:
Detta kan nog bli svårt men jag försöker! Jag söker en sidokåpa till blackbird. Vet att färgen, vinröd, fanns 98-99. Nu till det svåra.. Jag söker en helt utan repor eller sprickor. PMa mig om ni har! :D

Köpes

Letar efter komplett frambroms (exklusive skiva) har ni nåt så får ni gärna skicka bild och pris. Modell, märke, årsmodell spelar ingen roll bara priset och skicket är bra.

Min R1 -98 behöver det lilla plastlocket som ska sitta över "EXUP-hjulet" som vajrarna drar i. Nån som har ett sådant liggande?

Kåpor och övriga plastdelar till Suzuki XN85 Turbo -84 sökes!
MVH/Stig

Motor för atv projekt sökes! 300cc och uppåt. Allt av intresse, helst vattenkyld och med elstart

Söker en fräsch toppkåpa till CBR 600 ~93 årsomd.
Även ramen som håller ovan nämnda kåpa samt instrumentet.

PM:a om du har något.

söker bult samt gummit som håller fast ljuddämparen till en Kawazaki ZX9-R -98. PM:a !!

Packboxar bortskänkes

Packboxar till gaffelben Honda CBR 900 RR-93:a, vet ej om dom passar andra årsmodeller också? Artikelnr på påsarna=51490-MWO-003, borskänkes.

jag behöver ett främre broms ok till en tidig yamaha tt600 det ska vara 4,5 cm i centrum till centrum mått. maila gärna till emeddalande@hotmail.com

/M

Söker plastkåpan vid främre drevet (som hastighetsgivaren sitter i ) till en cbr900rr-96
PM:a eller ring
0733-37 23 34

Jag skulle behöva ett kopplingshandtag till min R1-98. Felet med det jag har är att hålet där bulten går igenom har blivit lite ovalt så att handtaget sitter ganska slappt. Jag skulle alltså vilja ha tag i ett handtag där hålet inte ser ut på detta sätt. :)

Jag skulle behöva ett kopplingshandtag till min R1-98. Felet med det jag har är att hålet där bulten går igenom har blivit lite ovalt så att handtaget sitter ganska slappt. Jag skulle alltså vilja ha tag i ett handtag där hålet inte ser ut på detta sätt. :)

Hitta ett rör med den bultdiameter du har. Borra upp hålet på kopplingsgreppet till ytterdiametern på röret (gärna någon liten micrometer mindre). Såga av lämplig längd av röret och banka i hålet. Voila!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!